vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Speedfan ja BFG 8800 GT OC2 512MB Käyttölämpötila

Reply

Thread Tools
Old 22. päivästä toukokuuta 2009, 10:10
Uusi Jäsen

Miten tarkkoja speedfan? Se osoittaa hieman liekki tunnuksen vieressä GPU ja lämpötila on 73c ... Kortti on superoverclocked on oletusarvoisesti tässä lämpötilassa jotain minun pitäisi huolehtia?

ja myös

Aikaisemmin 2 päivä, tämä on tapahtunut vain kaksi kertaa, ja minulla on huomattava, on jonkin verran raskas rakentaminen minun ja se ei ole koskaan tapahtunut ennen tämän contsruction ... Oma tietokone on powered pois satunnaisesti kaksi kertaa, ja moottoripurjelentokoneet takaisin kanssa varoitus näytön pyytää, jos haluan käynnistää sen normaalisti. Mutta se on outoa, että monitori doesnt sammuu ... mutta samaan aikaan TV: n talon flickered päälle ja pois päältä, mikä on erittäin bizzare minulle, että vain torni ja televisiot tekevät tätä, mutta ei muun sähkökäyttöistä asioita talon kuten valot ... Tämän vuoksi olen ladannut speedfan vaikka tarkistaaksesi lämpötila suorittimen. Tapaus fanit ovat molemmat töissä ja PSU tuuletin puhaltaa tasaisesti ja puhdistaa koko pc ulos ole kauan siitä, niin ei pitäisi olla mitään pölyä rakentaa ... Any ideas? Olen toivoen / olettaen sen vain liittyvän rakentamisen alalla, koska sen melko suuri, mutta olen avoin auttaa vianmääritystä.

kiitos etukäteen
Old 22. päivästä toukokuuta 2009, 12:59
Jäsen

speedfan yksinkertaisesti osoittaa keräämät tiedot lämpötila-anturit. kuin pieni liekki-tunnusta, joka on antaa sinulle varoitus on kuuma, mutta ohjelmisto kallistuksen erottamaan osia tai tehdä hyvä temp, joten sen säädetty noin 40 i think.

jos osut määrittää annetun speedfan, ja valitse sitten kun lämpötila-anturi, voit nimetä sen, ja aseta haluamasi ja varoitus lämpötilat siellä.

Minulla on 8800GS tehdas Kokonaispistemäärä kuten sinunkin plus oma overclock ja että idles on alhainen 50-vuotiaat, ja kun peli menee jopa korkean 60s. 73c ei tapa, jolla ongelma voitaisiin tehdä nyt hieman siistimpi ehkä whats tapaukseesi jäähdytys kuten?

kuten PC virtaa pois, sen täytyy olla puuttumatta rakennustyöt jos televisiot tekevät sen myös. valvoo käyttää vähemmän virtaa, että kpl, ja ne ovat paljon yksinkertaisempia, joten vähemmän todennäköisesti tapahtuu vallan ylijänniteaallot / tippaa.
Old 22. päivästä toukokuuta 2009, 13:28
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by mctw View Post
speedfan yksinkertaisesti osoittaa keräämät tiedot lämpötila-anturit. kuin pieni liekki-tunnusta, joka on antaa sinulle varoitus on kuuma, mutta ohjelmisto kallistuksen erottamaan osia tai tehdä hyvä temp, joten sen säädetty noin 40 i think.

jos osut määrittää annetun speedfan, ja valitse sitten kun lämpötila-anturi, voit nimetä sen, ja aseta haluamasi ja varoitus lämpötilat siellä.

Minulla on 8800GS tehdas Kokonaispistemäärä kuten sinunkin plus oma overclock ja että idles on alhainen 50-vuotiaat, ja kun peli menee jopa korkean 60s. 73c ei tapa, jolla ongelma voitaisiin tehdä nyt hieman siistimpi ehkä whats tapaukseesi jäähdytys kuten?

kuten PC virtaa pois, sen täytyy olla puuttumatta rakennustyöt jos televisiot tekevät sen myös. valvoo käyttää vähemmän virtaa, että kpl, ja ne ovat paljon yksinkertaisempia, joten vähemmän todennäköisesti tapahtuu vallan ylijänniteaallot / tippaa.

Jäähdytyskylvyn näyttää sakko on tuuletusaukot sivusta paneelin vieressä kaikki PCI-korttipaikkaa ja tuulettimen vain slighly yläpuolella sekä puoli paneeli ja takaisin. Minun olisi pitänyt huomannut, että tämä ei voi olla passiivisessa tilassa lämpötila, koska minulla oli juuri päättynyt pelaa melko graafisesti intensiivistä peliä max asetuksia, vaikka se vielä kävi ilmi, että lämpötila on enintään 30 minuuttia sen jälkeen, kun olin lopettanut pelaamista. Se on tyhjäkäynnillä lämpötila ilman kuorma-luvun puolivälissä 50-luvulla. Toistettaessa peli se ampuu välillä 70-79.

Lisäksi se, että asia on mielestäni outoa noin tietokone katkaisee sekä TV: n on se, että mitään muuta kuin ne asiat jopa vilkkuu, ei edes valot huoneeseen. Se ei uudelleenkäynnistä jopa se vain täysin valtuudet pois päältä ja sitten takaisin hyvin nopeasti, sillä se jos oli huono ukonilma.

Paljon kiitoksia vastauksestanne.
Old 22. päivästä toukokuuta 2009, 14:16
Jäsen

voisi olla sinulle hyötyä tapauksessa tuuletin vetää ilmaa asian hyvin. Lämpötilat eivät ole mitään syytä huoleen, vaikka.

Ja olen samaa mieltä, että on outoa, ainoa mitä voin ajatella on, että virta on pudonnut tai kasvoi luomaan äärimmäisen pienen määrän aikaa, joten ero valoja ei ollut havaittavissa, television ja tietokoneen's (tornit) ovat paljon herkkiä sähkölaitteita vaihteluita kuin sanoa lamppu.

Jos havent jo id neuvoo sinua ostamaan työruuhka suojelija on suojata pakki! A materiala miinojen juuri piti ostaa täysin uusi emolevy ja PSU vuoksi teho työruuhka! Rakentaminen voi aiheuttaa tehon vaihtelut.
Old 22. päivästä toukokuuta 2009, 16:53
Rahoittajien ryhmän

Joo, 80c työtä ei ole temp on huolestunut.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 +620 W AeroCool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Speedfan? computeruler General Software Chat 6 21. Jan 2009 16:58
BFG 8800 GTS 512 Mt DJ33 Graphics Cards & Näytöt 5 20th Mar 2008 13:40
8800GT 512MB vs. 8800 GTS SUPERCLOCKED BY EVGA Kumpi on parempi? Compasky Graphics Cards & Näytöt 6 16. Jan 2008 16:19
8800GT 512MB vs. 8800 GTS 614mb Kumpi on parempi? Compasky Graphics Cards & Näytöt 2 16. Jan 2008 04:10
Uusi GPU 8800 GT 512 Mt sgtoku Graphics Cards & Näytöt 4 1. marraskuu 2007 08:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.