mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Speedfan en BFG 8800 GT OC2 512MB Operating Temperature

Reply

Thread Tools
Old 22 mei 2009, 10:10
Nieuw Lid Fractie

Default Speedfan en BFG 8800 GT OC2 512MB Operating Temperature

Hoe nauwkeurig is speedfan? Het toont een kleine vlam symbool naast GPU en de temperatuur op 73 C ... De kaart is superoverclocked door wanbetaling, wordt deze temperatuur iets dat ik moet zorgen over?

en ook

de afgelopen 2 dagen, dit is slechts twee keer gebeurd, en ik moet nota er zware constructie in mijn omgeving, en het nooit gebeurd voordat dit contsruction ... Mijn pc is uitgeschakeld willekeurig twee keer, en aangedreven terug met de waarschuwing op het scherm de vraag of ik wil starten normaal. Maar het is merkwaardig dat de monitor doesnt uitgeschakeld ... maar op hetzelfde moment TV's in huis flickered aan en uit en dat is zeer bizzare me dat alleen de toren en tv-toestellen zou dit doen, maar niet de rest van de elektrisch aangedreven dingen in het huis zoals verlichting ... dit is waarom ik gedownload speedfan maar om de temperatuur van de CPU. De case-fans zijn beide werkgroepen en de PSU ventilator blaast gestaag en ik schoonmaak het hele pct uit niet lang over dus er mogen geen stof bouwen ... Any ideas? Ik hoopte / uitgaande van haar alleen te maken met de bouw in het gebied sinds de vrij grote, maar ik ben open te helpen oplossen van problemen.

dank u bij voorbaat
Old 22 mei 2009, 12:59
Lid Fractie

speedfan gewoon toont de gegevens die zijn verzameld door de temperatuur sensoren. als aan de kleine vlam symbool, dat geeft je een waarschuwing het is warm, maar de software cant zeggen het verschil tussen de componenten, of werken voor een goede temperatuur, dus zijn vastgesteld op ongeveer 40 denk ik.

Als je op speedfan configureren, en klik op een temperatuur sensor, kunt hernoemen, en stel de gewenste en waarschuwing temperaturen daar.

Ik heb een 8800GS fabriek overclocked zoals de uwe, plus mijn eigen overklokken, en dat idles in de lage 50s, en wanneer gaming gaat aan de hoge 60s. 73 C is op geen enkele wijze een probleem, dat kunnen doen met een beetje koeler misschien, whats uw zaak als koeling?

als op uw pc bekrachtiging uitgeschakeld, moet de inmenging van de bouwwerkzaamheden als uw tv's doen het ook. monitoren gebruiken minder stroom dat pc's, en zijn een stuk eenvoudiger, dus minder kans te worden verricht door spanningspieken / druppels.
Old 22 mei 2009, 13:28
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mctw View Post
speedfan gewoon toont de gegevens die zijn verzameld door de temperatuur sensoren. als aan de kleine vlam symbool, dat geeft je een waarschuwing het is warm, maar de software cant zeggen het verschil tussen de componenten, of werken voor een goede temperatuur, dus zijn vastgesteld op ongeveer 40 denk ik.

Als je op speedfan configureren, en klik op een temperatuur sensor, kunt hernoemen, en stel de gewenste en waarschuwing temperaturen daar.

Ik heb een 8800GS fabriek overclocked zoals de uwe, plus mijn eigen overklokken, en dat idles in de lage 50s, en wanneer gaming gaat aan de hoge 60s. 73 C is op geen enkele wijze een probleem, dat kunnen doen met een beetje koeler misschien, whats uw zaak als koeling?

als op uw pc bekrachtiging uitgeschakeld, moet de inmenging van de bouwwerkzaamheden als uw tv's doen het ook. monitoren gebruiken minder stroom dat pc's, en zijn een stuk eenvoudiger, dus minder kans te worden verricht door spanningspieken / druppels.

De koeling lijkt prima, er is ventilatie gaten op de zijkant naast het geheel van de PCI-slots en een ventilator alleen slighly bovenstaande zowel op de zijkant en de achterkant. Ik heb gemerkt dat dat misschien niet de idle temperatuur want ik was net klaar met het afspelen van een vrij grafisch intensieve game op max settings, hoewel het nog bleek dat de temperatuur tot 30 minuten nadat ik klaar was afgespeeld. Het is idle temperatuur zonder belasting is in het midden van de jaren 50. Bij het afspelen van een spel dat scheuten tussen 70-79.

Ook, het ding vind ik raar over de computer afsluiten als de TV's is dat er niets anders naast die dingen nog knippert, zelfs niet het licht in de kamer. Het maakt niet herstart zelfs, het is volledig bevoegdheden uit en vervolgens weer op de zeer snel als hij zou als er een slechte onweer.

Hartelijk dank voor uw antwoord.
Old 22 mei 2009, 14:16
Lid Fractie

u wellicht profiteren van een geval ventilator trekt lucht in het geval zijn. De temperaturen zijn geen zorgen te maken hoor.

En ik ben het eens, dat is vreemd, het enige wat ik kan bedenken is dat de bevoegdheid moet hebben beëindigd of nam voor een zeer kleine hoeveelheid van de tijd, dus het verschil in de verlichting was niet merkbaar, TV en Computer's (torens) zijn veel meer gevoelig zijn voor elektrische schommelingen dan zeggen een gloeilamp.

Als u havent al, id adviseren u de aanschaf van een stijging beschermer ter bescherming van uw kit! Een mate van mij zojuist had tot de aankoop van een nieuwe moederbord en PSU, als gevolg van een stijging van de macht! Bouwwerkzaamheden kunnen veroorzaken macht schommelingen.
Old 22 mei 2009, 16:53
Donor Groep

Ja, 80C werk is niet een temp om bezorgd te zijn over.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Speedfan? computeruler Algemene programmatuurnoot Chat 6 21 Jan 2009 16:58
BFG 8800 GTS 512MB DJ33 Grafische Kaarten & Monitors 5 20 mrt 2008 13:40
8800GT 512MB vs 8800 GTS SUPERCLOCKED DOOR EVGA Welke is beter? Compasky Grafische Kaarten & Monitors 6 16 Jan 2008 16:19
8800GT 512MB vs 8800 GTS 614mb Welke is beter? Compasky Grafische Kaarten & Monitors 2 16 Jan 2008 04:10
Nieuwe GPU 8800 GT 512MB sgtoku Grafische Kaarten & Monitors 4 1 Nov 2007 08:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.