vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Stream-prosessorit

Reply

Thread Tools
Old 6 huhtikuu 2008, 05:52
Jäsen

Mikä on käsitellä näitä?

Kuten ehkä muistatte, olen viime aikoina lähettänyt kysyä sopiva näytönohjain ostaa tänä kesänä. On käynyt ilmi, veljeni on ajatellut tehdä samoin. Hän oli tarkkailun joitakin 8800 kortit ja löysi hänen halunnut ulkoasua. The 9600 suositteli minulle on suurempi ydin nopeus (700MHz vs. 600MHz) ja korkeampi muistin nopeus (1900MHz Vs 1800 MHz). Molemmat kortit ovat 512 Mt GDDR3. Erilainen emme katso, että hänen 8800 on 112 stream-suoritinta ja minun 9600 on 64.

Kuinka tärkeää on määrä stream-prosessorit? Onko tärkeämpää kuin ydin nopeus / muistin nopeus? Voisiko 8800 arvoisia korkea hinta (noin £ 20 enemmän tai jotain)?

Hurraa
Old 6 huhtikuu 2008, 05:56
Rahoittajien ryhmän

Haluan henkilökohtaisesti mennä kanssa 8800.
Old 6 huhtikuu 2008, 06:31
Jäsen

Itse asiassa, hän vain toiselle 8800: 700 ydin, 1800 mem, 112 stream-suoritinta ja samaan hintaan kuin minun 9600

512MB Gigabyte 8800 GT: http://www.scan.co.uk/Products/Produ...oductID=747240
512MB BFG 9600 GT: http://www.scan.co.uk/Products/Produ...oductID=771460

Niin, joka on parempi ostaa?
Old 6 huhtikuu 2008, 10:21
Rahoittajien ryhmän

Pohjimmiltaan stream prosessorit ovat tietojen harjoittajien näyttösi / grafiikkaa, joten jos sinulla on 64 strream jalostajien thats 64 riviä tiedot siirretään, joten 112 on 122 linjat tietojen siirtäminen edestakaisin
tietenkin, jos sinulla on enemmän stream jalostajien sitä nopeammin kortti on
on poikkeukset DDR 2 ja ddr3 ram
ja käyttöliittymä koko vaikka useimmat ovat vielä 256 Mt
im sur toiset olla alond muiden ratkaisujen

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 8 huhtikuu 2008, 23:08
Rahoittajien ryhmän

On melko otettava huomioon spec'ing kuvankäsittelyohjelmaan kortti. Ensinnäkin; käyttö (pelaamista, vid muokkausta tai vain katsot DVD: n), päätöslauselman näyttösi ja tietenkin hintaan, koska on olemassa lukuisia ennalta Kokonaispistemäärä kortit kunkin mallin myyntiin.

Mitä te on katsot kun tarkastellaan arkkitehtuurin kortin:

ROP'S (Render Output Unit) - Nämä teholla tuotettu pikseliä on näytössä.
Pixel putkien - Nämä tuottavat pikselin ja pintakuvioita on toimitettava ROP's.
Vertex putkien - Nämä lisätä erikoistehosteita (kuten räjähdykset) esineisiin on tuotettu näytössä.
GPU (Graphics Processing Unit) nopeus - Bit on ilmeinen todella on, sitä nopeammin se on sitä nopeammin se voi laskea operaatioihin.
Memory Controller bittinen leveys - Näet nämä mainitaan 64bit, 128bit ja niin edelleen. Laajempaan parempaan kuin tämä pohjimmiltaan siirtyy valmiin tuotteen kuvapisteleveys putket, Vertex putket jne. kautta ram ja kiinni näytössä. Laajempaa hieman leveys on sitä enemmän se voi muuttaa milloin tahansa.
Ram - Riippuen siitä, kuinka tehokas kortti käyttää budjettinimikkeet edellä sanelee, kuinka paljon ram tarvitset. Lisäksi, jos haluat pelata peliä AA RAM määrä tulee sen. Tämä on yksi minun keskitytään koskevat kortit. Jos olet lukenut joitakin minun aiempia tekstejä näet 256 Mt RAM-muistia on absoluuttinen max sinun on kortti, kun pelaamista tänään vakio päätöslauselman 1280x1024 (1440x900 jos käytät laajakuva näyttö). Klo 1680x1050 tai 1920x1200 sinun on 512 Mt. Mutta jos kortti, joka on matalampilaatuisia on GPU, ROP, Vertex panokset on 512 Mt RAM-muistia, se ei ole mitään järkeä, koska kortti ei pysty tuottamaan riittävästi pikseliä etc voi peliä korkeampi päätöslauselmat ensin , joten asennusehdot tarpeeksi RAM-muistia, siihen ei ole mitään järkeä whatsover muuta kuin myyntivaltti kuin kokemattomuuttaan ihmiset näkevät, että suurempi määrä ja vastaa sen parempi kortti.
Ram nopeus - Kun katsot kortin näet tämän termiinikurssi tehokas nopeutta. Tämä ei ole kaupan. Koska ram on kortti on valvottu rinnakkain (esimerkiksi 2 pankkien 128MB kukin) sinulla on kunkin pankin käydessä sanoa 700mhz mutta käynnissä yhdessä, koska ne eivät ne ovat tehokas nopeus 1400mhz tai 1.4ghz.

Jotta DX10 (Windows Vista) kortti on katsot:

Kaikkia edellä mainittuja lukuun ottamatta pikselin putket ja Vertex putket.

Arkkitehti muutoksia kortit on nyt tarkoita sitä, että Stream Shaders on kortin tällaisen tehdä samaa työtä, että molemmat pikselin putket ja Vertex putkia ei.

Tämä on yksi etu, että kun ennen (joka DX9-kortti), kun GPU on renderoinnin monimutkaisia geometria (käsitellään Vertex putket) kuvapisteleveys putkien lau passiivisessa tilassa. Tämä tarkoitti sitä, että peli kuvan virkistystaajuuden voi hidastua, koska siellä on aina ollut disparagy määrän välisen molempien pikselin ja Vertex putkien tietyn kortin, ei yleensä pikselin putket. Niin mistä tahansa Shader intensiivinen renderointi korttiasi saattaa näkyä pelin hieno ja sitten yhtäkkiä kehikon hinnat voisivat pudota oikealle alas.

Niin sanottuna sitä enemmän stream shaders sinulla on parempi.

Ja yup, I'd menee varten 8800 myös.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 8 huhtikuu 2008, 23:47
Rahoittajien ryhmän

Syynä Ehdotan 9600 on, että virta jalostajina vertailuarvoja ei ole vaikutusta, ja 9600 penkit lähes sama kuin 8800 kautta linjan.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 9 huhtikuu 2008, 12:11
Jäsen

vertailuarvot does yhtä hauskaa kuin pelit ja thats kun virta jalostajat ovat olemassa:)
Old 9 huhtikuu 2008, 18:47
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Tidusffx View Post
vertailuarvot does yhtä hauskaa kuin pelit ja thats kun virta jalostajat ovat olemassa:)
Öh, mitä? Olin viittaavat vertailuhintana tulokset pelin testaus.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 10 huhtikuu 2008, 03:06
Jäsen

ah sinä puhui 3dmark ja tällainen lol.

Edut näen ja 9600 ne ovat halpoja ja niitä voidaan varsin hyvin Kokonaispistemäärä.

Mutta olen edelleen sitä mieltä, että 8800 sai etumatkaa niitä.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.