![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har hovedpine med min Palit HD4850. Hver gang jeg forsøger at opgradere min chauffør, det være sig fra ATI eller ASUS site til 32 bit Vista, sceen går blank på mig og computeren gik død. Når genstartes, skærmen vil have alle snefnug (I dont know, hvordan man kan beskrive), og den vil blive på indtil jeg afinstallere det grafiske drivere og deaktivere mit kort. Hvorfor er det så? Er jeg nødt til at gøre en BIOS flash eller noget i den retning? Dette er min com specs: ASUS P5Q Pro Intel Core 2 Quad 2.83GHz 4 GB DDR2 RAM Palit HD4850 Graphics Seagate 500 GB SATA Håber nogen virkelig kan oplyse mig cos Jeg har kæmpet for de sidste to dage. Thks |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Var der et problem med den tidligere driver?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eventuelle problemer med spil at gøre det samme? Hvad er din PSU?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hej Føreren, der fulgte med kortet, er kun til ME, 2000 og XP. Oprindeligt var det ok for normal anvendelse, indtil jeg indlæse mit Assassin's Creed. Efter at alle chauffører var ubrugelig undtagen for en visiteres Windows sig selv, men det er naturligvis kun et standard VGA-grafik driver så Windows bedt mig om at installere driveren betød for kortet. Anyway min PSU er på 500 watt. Thks |
|
| |||
| |||
| Hvad mener du "unyttige" - hvad der var galt med Assassin's Creed, og hvilke andre spil fungeret normalt? Hvad er model af din PSU (ikke af wattforbruget). Artifacts normalt betyde døde kort eller dårlig PSU.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ingen Display Efter installation af nyt videokort (PowerCooler HD4850) | shuabert | Grafikkort & Monitors | 6 | 22 august 2009 11:49 |
| Palit 9800GT Grafikkort Issues | lnicole | Grafikkort & Monitors | 0 | 13th May 2009 01:12 |
| HD4850 - Er Maker Matter | Katana | Grafikkort & Monitors | 8 | 3 april 2009 18:23 |
| Video streaming via IE7 | dfr200764 | Webbrowsere & FTP Klienter | 4 | 21. aug 2008 10:52 |
| Streaming med wmp 11 | muay | Multimedia & Codecs | 1 | 29 marts 2008 10:33 |
| Thread Tools | |
| |