![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Minulla on päänsärky minun Palit HD4850. Everytime I yrität päivittää minun kuljettaja, on se ATI tai ASUS sivustolla on 32-bittinen Vista, sceen menee tyhjäksi minua ja tietokone meni kuollut. Kun uudelleen, ruutu on kaikki lumihiutaleet (I dont tiedä, miten kuvata), ja se pysyy kunnes voin poistaa graafisen kuljettajien ja poistaa minun kortti. Miksi on näin? Täytyykö minun tehdä BIOS flash tai jotain?
Tämä on minun com tiedot: ASUS P5Q Pro Intel Core 2 Quad 2.83GHz 4 GB DDR2 RAM Palit HD4850 Graphics Seagate 500 GB SATA Hope joku voi todella kertoa minulle cos olen ollut kamppailevat kahden viime päivän aikana. Thks |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Oliko ongelma edellisen kuljettaja?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ongelmia pelejä tekee samoin?
What's your PSU?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Hei
Kuljettajan, joka tulee kortti on vain ME, 2000 ja XP. Aluksi se oli ok normaali käyttöön kunnes ladata minun Assassin's Creed. Jälkeen, että kaikki kuljettajat olivat hyödyttömiä paitsi yhden tutkittava Windows itse Mutta tietenkin, että on vain VGA-grafiikan kuljettaja niin ikkunat saivat minut asentaa kuljettajan tarkoitettu kortti. Joka tapauksessa minun PSU on 500 wattia. Thks |
|
|
|||
|
|||
|
Mitä tarkoitat "hyödytön" - mikä oli vialla, Assassin's Creed ja mitä muita pelejä toiminut normaalisti? Mikä on malli teidän PSU (ei watteina).
Esineitä yleensä tarkoittaa kuollutta kortti tai huono PSU.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
|