![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb hoofdpijn met mijn Palit HD4850. Everytime Ik probeer te upgraden mijn chauffeur, zij het van ATI of ASUS site naar 32-bits Vista, het sceen gaat leeg op mij en de computer ging dood. Eenmaal opnieuw opgestart, wordt het scherm zullen alle sneeuwvlokken (I dont know how te beschrijven) en het zal blijven tot ik de installatie van de grafische stuurprogramma's en schakel mijn kaartje. Waarom is dit zo? Moet ik doen om een BIOS-flash of iets dergelijks? Dit is mijn com specs: ASUS P5Q Pro Intel Core 2 Quad 2.83GHz 4 GB DDR2 RAM Palit HD4850 Graphics Seagate 500 GB SATA Hoop dat iemand me kan echt verhelderend cos I have been worstelen voor de afgelopen twee dagen. Thks |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Was er een probleem met de vorige bestuurder?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eventuele problemen met spellen hetzelfde te doen? Wat is uw voeding?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hoi De driver die meegeleverd wordt met de kaart is alleen voor ME, 2000 en XP. Aanvankelijk was het ok voor normaal gebruik totdat ik last van mijn Assassin's Creed. Na dat alle stuurprogramma's zijn nutteloos, behalve voor een doorzocht door Windows zelf, maar dat is natuurlijk gewoon een standaard VGA grafische stuurprogramma zodat ramen mij gevraagd om de driver te installeren betekende voor de kaart. Hoe dan ook mijn PSU is 500 watt. Thks |
|
| |||
| |||
| Wat bedoel je met "nutteloze" - wat is er mis met Assassin's Creed en wat andere spellen werkte normaal? Wat is het model van uw PSU (niet het wattage). Artifacts meestal betekent dode kaart of slecht PSU.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| No Display na het installeren van nieuwe videokaart (PowerCooler HD4850) | shuabert | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 22 augustus 2009 11:49 |
| Palit 9800GT grafische kaart problemen | lnicole | Grafische Kaarten & Monitors | 0 | 13 jun 2009 01:12 |
| HD4850 - Is de Maker Matter | katana | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | De 3 april 2009 18:23 |
| Video streaming via IE7 | dfr200764 | Web Browsers & FTP Clients | 4 | 21 aug 2008 10:52 |
| Streaming met WMP 11 | muay | Multimedia & Codecs | 1 | 29 mrt 2008 10:33 |
| Thread Tools | |
| |