![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har hodepine med min Palit HD4850. Hver gang jeg prøver å oppgradere driveren, det være seg fra ATI eller ASUS nettstedet til 32 biters Vista, sceen går tom på meg og maskinen gikk død. Når restarted, vil skjermen har alle snowflakes (jeg dont vite hvor å beskrive) og det vil bli på inntil jeg avinstallere grafikkbildet sjåfører og deaktiver kortet mitt. Hvorfor er det slik? Må jeg gjøre en BIOS flash eller noe sånt? Dette er min no spesifikasjoner: ASUS P5Q Pro Intel Core 2 Quad 2.83GHz 4 GB DDR2 RAM Palit HD4850 Graphics Seagate 500 GB SATA Håper noen som virkelig kan opplyse meg fordi jeg har vært vanskelig for de siste to dagene. Thks |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Var det et problem med den forrige driveren?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Problemer med spill å gjøre det samme? Hva er din PSU?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hei Driveren som følger med kortet er bare for ME, 2000 og XP. Opprinnelig var det ok for vanlig bruk før jeg laste opp min Assassin's Creed. Etter at alle drivere var ubrukelig bortsett fra en søkte etter Windows selv Men selvfølgelig det er bare en standard VGA-grafikk sjåfør så windows bedt meg om å installere driveren betydde for kort. Allikevel min PSU er 500 watt. Thks |
|
| |||
| |||
| Hva mener du med "ubrukelig" - hva var galt med Assassin's Creed, og hva andre spill virket normalt? Hva er modell av PSU (ikke effekten). Artifakter vanligvis bety døde kort eller dårlig PSU.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ingen visning Etter Installere nytt skjermkort (PowerCooler HD4850) | shuabert | Kabinetter & Skjermer | 6 | 22 august 2009 11:49 |
| Palit 9800GT Grafikkort Problemstilling | lnicole | Kabinetter & Skjermer | 0 | 13 juni 2009 01:12 |
| HD4850 - Har Maker stoff | Katana | Kabinetter & Skjermer | 8 | 3 april 2009 18:23 |
| Videostreaming via IE7 | dfr200764 | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 21 august 2008 10:52 |
| Streaming med wmp 11 | muay | Multimedia & Kodeker | 1 | 29 mars 2008 10:33 |
| Thread Tools | |
| |