![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har huvudvärk med min Palit HD4850. Varje gång jag försöker uppgradera min chaufför, från ATI eller ASUS webbplats till 32 bitars Vista, den sceen går tomma på mig och datorn var död. När startas, skärmen kommer att ha alla snöflingor (Jag vet inte hur man kan beskriva) och den kommer att stanna kvar tills jag avinstallera den grafiska förare och avaktivera mitt kort. Varför är det så? Måste jag göra en BIOS-flash eller nåt sånt? Detta är min com specs: ASUS P5Q Pro Intel Core 2 Quad 2.83GHz 4 GB DDR2 RAM Palit HD4850 Graphics Seagate 500 GB SATA Hoppas att någon verkligen kan upplysa mig cos Jag har kämpat för de senaste två dagarna. Thks |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fanns det ett problem med den tidigare drivrutinen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eventuella problem med spel att göra samma sak? Vad har du för PSU?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hej Den drivrutin som levereras med kortet bara för ME, 2000 och XP. Inledningsvis var det ok för normal användning tills jag ladda upp min Assassin's Creed. Efter att alla förare var oanvändbar utom för en sökte av Windows själv Men det är naturligtvis bara en standard VGA-grafik föraren så fönster föranledde mig att installera drivrutinen innebar för kortet. Hur som helst min PSU är 500 watt. Thks |
|
| |||
| |||
| Vad menar du med "värdelös" - vad som var fel med Assassin's Creed och vilka andra spel fungerat normalt? Vad är modell av din PSU (inte wattal). Artefakter brukar betyda döda kort eller dåligt PSU.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nr Display Efter installation av nya Video Card (PowerCooler HD4850) | shuabert | Grafikkort & Skärmar | 6 | 22 augusti 2009 11:49 |
| Palit 9800GT grafikkort Frågor | lnicole | Grafikkort & Skärmar | 0 | 13 juni 2009 01:12 |
| HD4850 - Har Maker Matter | Katana | Grafikkort & Skärmar | 8 | 3 april 2009 18:23 |
| Video streaming via IE7 | dfr200764 | Webbläsare & FTP Klienter | 4 | 21 august 2008 10:52 |
| Streaming med wmp 11 | muay | Multimedia & Codecs | 1 | 29 mars 2008 10:33 |
| Thread Tools | |
| |