mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Stumped og frustrerede.

Reply

Thread Tools
Old 31 December 2007, 06:04
Medlem Gruppen

Default Stumped og frustrerede.

Ok, så jeg har for nylig modtaget en ny computer for husstanden (specs nedenfor). Nu her er problemet. Jeg har installeret den driver software, og at kortet er blevet anerkendt, men: Når jeg forsøger at køre noget, der kræver en smule GFX hukommelse computeren går i "vinduer er lukket ned for at forhindre skader på dit system"

Når jeg prøver og få min Windows Aero benchmark score det begynder testen derefter går i "vinduer er lukket ned for at forhindre skader på dit system." Jeg have'nt ændret enhver BIOS-indstillinger, jeg har haft et kig på dem og kan ikke se noget unormalt, men jeg kan ikke sige, jeg er en ekspert i BIOS.

System Specs

ASRock Conroe 1333-1394
Intel Core 2 Duo E6750 @ Stock
250 GB SATA II HDD
Geforce 8600GT
Ombord Audio
19 "TFT Monitor
Old 31. december 2007, 06:39
Medlem Gruppen

Sørg for, at kortet sidder korrekt.

Prøv at opdatere driverne fra fabrikanterne hjemmeside.

Kontroller, at du PSU kan levere nok strøm til kortet.

Regards Howard.
Old 31 December 2007, 07:43
Medlem Gruppen

Jeg har opdateret BIOS og Nvidia Driver fungerer fint nu.
Old 31. december 2007, 07:59
Medlem Gruppen

Det `s store nyheder mate og tak for at lade os det vide.

Regards Howard.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.