vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Ihan änkkänä ja turhautuneita.

Reply

Thread Tools
Old 31 joulukuu 2007, 06:04
Jäsen

Default Ihan änkkänä ja turhautuneita.

Ok joten olen viime aikoina saanut uuden tietokoneen kotitalouden (tiedot alla). Nyt tässä on ongelma. Olen asentanut ohjaimen ohjelmisto ja kortti on tunnustettu, mutta: Kun yritän ja suorittaa jotain, joka vaatii hieman GFX muisti tietokone menee "windows sammutetaan estämiseksi järjestelmä"

Kun yritän ja saan Windows Aero vertailuarvo pisteet se alkaa testi sitten menee "windows sammutetaan estämiseksi järjestelmään." I have'nt muuttaneet BIOS-asetukset, olen ollut tarkastella niitä ja ei näe mitään epänormaalia, mutta en voi sanoa, olen asiantuntija BIOS.

Järjestelmän tiedot

ASRock Conroe 1333-1394
Intel Core 2 Duo E6750 @ Stock
250 Gt SATA II HDD
Geforce 8600GT
Laivaostoksista Audio
19 "TFT
Old 31 joulukuu 2007, 06:39
Jäsen

Varmista, että kortti istuu oikein.

Yritä päivittää kuljettajien että valmistajien verkkosivuilla.

Tarkista, että olet PSU ei pysty tarjoamaan tarpeeksi virtaa varten kortin.

Regards Howard.
Old 31 joulukuu 2007, 07:43
Jäsen

Olen päivitetty BIOS ja Nvidia ajuri toimii hyvin nyt.
Old 31 joulukuu 2007, 07:59
Jäsen

Se on hyvä uutinen perämies ja kiitos, kun kerroit meille.

Regards Howard.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Harvoissa prosesseissa Hogging Memory BAD - erittäin turhautuneita !!!!! blakeaf96 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 30 19th Feb 2009 11:55
Ihan änkkänä, jos minun on lähdettävä unallocation tilaa firefghteremt809 General Software Chat 1 17. marraskuu 2008 17:19
Tietokone ei käynnisty ... saada turhautuneita RSteph49 Rautatavaran Chat 3 25. lokakuu 2008 13:07
Juusto on erittäin turhautuneita cheesewheels99 Rautatavaran Chat 8 12th Feb 2008 22:46
Olen ihan änkkänä ... Niin on myös Microsoft. Näytönohjain kysymys. Dmeyer07 Graphics Cards & Näytöt 5 3. marraskuu 2007 22:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.