![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, dus ik heb onlangs een nieuwe computer voor het huishouden (specs hieronder). Nu is hier het probleem. Ik heb de installatie van de driver-software en de kaart is erkend, maar: Als ik probeer het en loopt iets dat een beetje gfx geheugen van de computer gaat naar "Windows is afgesloten om schade aan uw systeem" Als ik proberen mijn Windows Aero benchmark gast begint de test vervolgens in "Windows is afgesloten om schade aan uw systeem." Ik have'nt veranderd eventuele BIOS-instellingen, ik heb een kijkje bij hen en niet kunnen zien wat abnormaal is, maar ik kan niet zeggen ik ben een expert op het gebied van het BIOS. Systeem Specificaties ASRock Conroe 1333-1394 Intel Core 2 Duo E6750 @ Stock 250GB SATA II HDD Geforce 8600GT Onboard Audio 19 "TFT Monitor |
|
| |||
| |||
| Zorg ervoor dat de kaart zit correct. Probeer het bijwerken van de stuurprogramma's van de fabrikanten website. Controleer of je PSU is in staat om genoeg kracht voor de kaart. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Ik heb de update van het BIOS en de Nvidia driver werkt prima nu. |
|
| |||
| |||
| Dat is geweldig nieuws stuurman en bedankt dat u ons heeft laten weten. Regards Howard. |