mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Stumped og frustrert.

Reply

Thread Tools
Old 31ste Dec 2007, 06:04
Medlem Group

Default Stumped og frustrert.

Ok, så jeg har nylig fått en ny datamaskin for husstanden (spesifikasjoner nedenfor). Nå her er problemet. Jeg har innstallert driverprogramvaren og kortet har blitt anerkjent men: Når jeg prøver å kjøre noe som krever litt GFX minne datamaskinen går over i "windows avsluttes for å hindre skade på systemet"

Når jeg prøver og få Windows Aero benchmark score det begynner testen deretter går over i "windows avsluttes for å hindre skade på systemet." Jeg have'nt endret eventuelle BIOS-innstillinger, har jeg hatt en titt på dem og kan ikke se noe unormalt, men jeg kan ikke si jeg er en ekspert på BIOS.

System spesifikasjoner

ASRock Conroe 1333-1394
Intel Core 2 Duo E6750 @ Stock
250GB SATA II HDD
Geforce 8600GT
Onboard Audio
19 "TFT-skjerm
Old 31 desember 2007, 06:39
Medlem Group

Kontroller at kortet sitter riktig.

Prøv å oppdatere driverne fra produsentens webområde.

Sjekk at du PSU er i stand til å levere nok strøm til kortet.

Regards Howard.
Old 31ste Dec 2007, 07:43
Medlem Group

Jeg har oppdatert BIOS og Nvidia Driver fungerer fint nå.
Old 31 desember 2007, 07:59
Medlem Group

Det `s gode nyheter kompis og takk for at du gav oss beskjed.

Regards Howard.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Noen Prosesser Hogging Memory BAD - MEGET frustrert !!!!! blakeaf96 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 30 19 februar 2009 11:55
Stumped på om jeg måtte forlate unallocation plass firefghteremt809 General Software Chat 1 17 nov 2008 17:19
Datamaskinen vil ikke skru på ... Komme frustrert RSteph49 General Hardware Chat 3 25 oktober 2008 13:07
Ost er veldig frustrert cheesewheels99 General Hardware Chat 8 12 februar 2008 22:46
Jeg stumped ... Derfor er Microsoft. Grafikkortkonfigurasjon problemet. Dmeyer07 Kabinetter & Skjermer 5 3 nov 2007 22:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.