![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, så jeg har nylig fått en ny datamaskin for husstanden (spesifikasjoner nedenfor). Nå her er problemet. Jeg har innstallert driverprogramvaren og kortet har blitt anerkjent men: Når jeg prøver å kjøre noe som krever litt GFX minne datamaskinen går over i "windows avsluttes for å hindre skade på systemet" Når jeg prøver og få Windows Aero benchmark score det begynner testen deretter går over i "windows avsluttes for å hindre skade på systemet." Jeg have'nt endret eventuelle BIOS-innstillinger, har jeg hatt en titt på dem og kan ikke se noe unormalt, men jeg kan ikke si jeg er en ekspert på BIOS. System spesifikasjoner ASRock Conroe 1333-1394 Intel Core 2 Duo E6750 @ Stock 250GB SATA II HDD Geforce 8600GT Onboard Audio 19 "TFT-skjerm |
|
| |||
| |||
| Kontroller at kortet sitter riktig. Prøv å oppdatere driverne fra produsentens webområde. Sjekk at du PSU er i stand til å levere nok strøm til kortet. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Jeg har oppdatert BIOS og Nvidia Driver fungerer fint nå. |
|
| |||
| |||
| Det `s gode nyheter kompis og takk for at du gav oss beskjed. Regards Howard. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Noen Prosesser Hogging Memory BAD - MEGET frustrert !!!!! | blakeaf96 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 30 | 19 februar 2009 11:55 |
| Stumped på om jeg måtte forlate unallocation plass | firefghteremt809 | General Software Chat | 1 | 17 nov 2008 17:19 |
| Datamaskinen vil ikke skru på ... Komme frustrert | RSteph49 | General Hardware Chat | 3 | 25 oktober 2008 13:07 |
| Ost er veldig frustrert | cheesewheels99 | General Hardware Chat | 8 | 12 februar 2008 22:46 |
| Jeg stumped ... Derfor er Microsoft. Grafikkortkonfigurasjon problemet. | Dmeyer07 | Kabinetter & Skjermer | 5 | 3 nov 2007 22:29 |
| Thread Tools | |
| |