![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hyvä vai huono? I dont todellakaan ymmärrä, miten se voi olla huono |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voi olla huono kuin HDTV on tarkoitus suorittaa alempaan päätöslauselma suurempi pikselikoko, niin läheltä he ole hyvä seuraa. Säännöllinen monitorit ovat halvempia ja niillä on suurempi päätöslauselmia. Jos olet Istunto 5 + metrin päässä näytön, se voi tehdä hieno, muuten se on luultavasti tule olemaan huomattavasti hirveä laatua.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Olen koukussa meidän Toshiba laptop meidän Samsung hdtv viime viikolla, se on ihastuttava! Olen samaa mieltä, et halua katsoa sitä läheltä, mutta se on aika siistiä nähdä pakoll ruudun 42 "tv. |
|
| |||
| |||
| Voit kääntää se toisinpäin ja käyttää seuraamaan TV? Korkea yksityiskohtaisesti ja tällainen näyttää hyvältä, TV-viritin kortti Let It Go kautta tietokoneeseen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im käynnissä minun PC minun tv nyt Ostin yksinkertainen HD tv ja oli yllättynyt, että sillä oli vga slot niin takiloitu sen ja sen täydellinen. vain halua, että se oli kuva kuvassa katsella elokuvia, kun taas i käyttää tietokonetta lol säästää Sähkö vaikka!
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Monitor syttyy ja tietokone käynnistyy, mutta näytön ei näy mitään | mida | Rautatavaran Chat | 1 | 9th Jun 2009 15:05 |
| Kloonaus 3rd valvomaan Dual seurata kortin | Desertfish | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 31. Maaliskuu 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | Rautatavaran Chat | 5 | 20 Jan 2008 12:21 |
| LCD-näyttö - Nykyinen seurata ... | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 5 | 6. lokakuu 2006 01:33 |
| Monitor - Asianomaisille ostaa laajakuvamuoto seurata ... | Snake | Rautatavaran Chat | 8 | 26. Sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |