![]() |
|
| |||
| |||
| Goed of slecht? I dont echt zien hoe dit kan worden slecht |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het kan slecht als HDTV's zijn bedoeld om te draaien op een lagere resolutie met grotere pixelgrootte, zo dichtbij dat ze niet goed als monitoren. Regelmatig monitoren zijn goedkoper en hebben een hogere resoluties. Als u de vergadering 5 + poten van uw monitor, kan het werk goed, anders is het waarschijnlijk zal worden merkbaar borstelig kwaliteit.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik heb onze Toshiba laptop aan onze Samsung HDTV vorige week, het is fantastisch! Ik ben het eens, u niet wilt kijken van dichtbij, maar het is wel cool om te zien de comp scherm op de 42 "tv. |
|
| |||
| |||
| Kan u het de andere kant op en het gebruik van een monitor zoals een TV? Hoger detail en dergelijke lijkt goed, een TV tuner kaart zou laten gaan door middel van de computer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im draait mijn PC op mijn TV nu Ik kocht een simpele HD-tv en was verrast dat een vga slot zo opgetuigd it up en zijn perfect. wil hij foto in beeld te kijken films terwijl ik gebruik de computer lol bespaart op elektrische al!
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Monitor oplicht en de computer opstart, maar de monitor niet wordt weergegeven wat | Mida | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 9 juni 2009 15:05 |
| Klonen een 3de monitor Dual monitor kaart | Desertfish | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 31 mrt 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | Algemeen Hardware Chat | 5 | 20 Jan 2008 12:21 |
| Lcd Monitor - Uw huidige monitor ... | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 5 | 6 okt 2006 01:33 |
| Monitor - Interesse voor de aankoop van een groot scherm volgen ... | Snake | Algemeen Hardware Chat | 8 | 26e Sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |