![]() |
|
| |||
| |||
| Bra eller dårlig?? Jeg dont virkelig se hvordan det kan være dårlig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan være ille som HDTVer er ment å kjøre på lavere oppløsning med større pixel størrelse, så nært det er ingen god som skjermer. Regular skjermer er billigere og har høyere oppløsninger. Hvis du sitter 5 + meter fra skjermen, kan det fungerer fint, ellers er det antagelig kommer til å bli merkbart vemmelig kvalitet.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg hektet opp Toshiba laptop til våre Samsung HDTV forrige uke, det er fabelaktig! Jeg er enig, trenger du ikke vil se på den på nært hold, men det er ganske kult å se komp skjerm på 42 "tv. |
|
| |||
| |||
| Du kan slå den andre veien og bruke en skjerm som TV? Høyere detalj og slik virker bra, en TV-tuner kortet ville la det gå via datamaskinen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im kjører PCen på tv nå Jeg kjøpte en enkel HD tv og ble overrasket over den hadde en VGA slot slik rigget opp og perfekt. skulle ønske det hadde bilde i bilde for å se filmer mens jeg bruke datamaskinen lol sparer på elektrisk though!
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Monitor tennes og datamaskinen starter opp, men skjermen ikke viser noe | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Kloning et 3. overvåke på dobbel skjerm kort | Desertfish | Kabinetter & Skjermer | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | General Hardware Chat | 5 | 20 januar 2008 12:21 |
| LCD-skjerm - Din nåværende skjerm ... | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 6 okt 2006 01:33 |
| Monitor - interessert i å kjøpe en widescreen-skjerm ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |