![]() |
|
| |||
| |||
| Bra eller dåligt??? I dont verkligen se hur det kan vara dåligt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan vara dålig eftersom HDTV är tänkt att köras på lägre upplösning med större pixelstorlek, så nära de är inte bra som monitorer. Regelbundna monitorer är billigare och har högre upplösning. Om du sitter 5 + meter från bildskärmen, kan det fungera bra, annars är det förmodligen kommer att bli märkbart otäck kvalitet.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag anslöt till våra Toshiba laptop till våra Samsung HDTV förra veckan, det är fantastiskt! Jag håller med, du inte vill titta på det på nära håll men det är ganska häftigt att se oblig skärmen på 42 "TV. |
|
| |||
| |||
| Du kan vrida den åt andra hållet och använda en skärm som tv? Högre detalj och sådana verkar bra, en TV-tuner kort skulle låta det gå via datorn? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im köra min dator på min tv nu Jag köpte en enkel HD-TV och blev förvånad att det hade en VGA-kortplats så riggade upp den och dess perfekt. önskar bara det hade bild i bild att titta på film medan jag använder datorn lol sparar på el men!
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Monitor tänds och datorn startas upp men skärmen visar inte något | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Kloning en 3:e kontrollera Dual övervaka kortet | Desertfish | Grafikkort & Skärmar | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | General Hardware Chat | 5 | 20 januari 2008 12:21 |
| LCD-bildskärm - Ditt nuvarande övervaka ... | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 6 oktober 2006 01:33 |
| Monitor - intresserad av att köpa en bredbildsskärm övervaka ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26 sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |