![]() |
|
| |||
| |||
| min TFT ikke synes at være at vise sort ... : S Hvis ser alle, ja, liney og hvide og ikke en "normal" - er det brød? Jeg sat det ind i min eeepc og det var heller ikke viser sorte der, så det kan ikke være mit grafikkort. Ideer eller løsninger? |
|
| |||
| |||
| Kan du kontrollere, om theres enhver dodgy forbindelse? noget bøjet eller brudt ..? Bedst til at udelukke simple ting først: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ollie er rigtigt, er problemet med edb er et problem kan være forårsaget af littlest ting eller den største ting, du aldrig rigtig ved, indtil du har prøvet alle dine muligheder. Prøv at se forbindelsen til dit grafikkort, så sørg for skruerne på VGA eller DVI input fra skærmen er skruet i Nice og stramme (men ikke for stramt!)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kabler beskadiget? Prøv at erstatte kabler
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problemet med en bærbar Frieds ikke viser noget, når opstartet oppe | Marky | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 10 November 2009 16:41 |
| Viser kinesiske tegn i Webbrowser | Canchero | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 2 april 2009 02:00 |
| PC Problem: Ikke Viser en Thing On Screen | JMember | General Hardware Chat | 9 | 4 marts 2009 19:33 |
| Alt gik sort | Black Magic | General Hardware Chat | 8 | 18. maj 2008 07:40 |
| Mit internet er ikke vise alt. | Lindy | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 16 november 2007 19:25 |
| Thread Tools | |
| |