![]() |
|
| |||
| |||
| mijn tft lijkt niet te worden weergegeven zwart ... : S Als alle kijkt, nou, liney en wit, en niet de "normale" - is het gebroken? Ik aangesloten in mijn eeepc en het was ook niet blijkt zwarte daar, dus het kan niet van mijn grafische kaart. Eventuele ideeën of oplossingen? |
|
| |||
| |||
| Kunt u controleren of theres een dodgy verbinding? iets gebogen of gebroken ..? Het best kunnen worden uit eenvoudige dingen eerst: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ollie is goed, het probleem met de computer is een probleem kan worden veroorzaakt door de kleinste dingen of de grootste van de dingen, je nooit zeker weet, totdat u hebt geprobeerd uw opties. Probeer het controleren van de aansluiting op uw grafische kaart, zorg ervoor dat de schroeven op de VGA-of DVI-ingang van de monitor worden geschroefd met mooi en strak (maar niet te strak!)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kabels beschadigd? Probeer ter vervanging van de kabels
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Probleem met een laptop niet Frieds Tonen Anything wanneer Up Booted | marky | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 10 november 2009 16:41 |
| Display van Chinese karakters in Web Browser | Canchero | Web Browsers & FTP Clients | 1 | De 2 april 2009 02:00 |
| PC Probleem: Niet Display van een Thing On Screen | JMember | Algemeen Hardware Chat | 9 | De 4 maart 2009 19:33 |
| Ging alles zwart | Black Magic | Algemeen Hardware Chat | 8 | 18 mei 2008 07:40 |
| Mijn internet is niet alles weergeven. | Lindy | Web Browsers & FTP Clients | 3 | 16 nov 2007 19:25 |
| Thread Tools | |
| |