![]() |
|
| |||
| |||
| min tft verkar inte visa svart ... : S Om ser allt bra, liney och vit och inte "normala" - är det sönder? Jag pluggas in min eeepc och det var inte heller visar svart där, så det kan inte mitt grafikkort. Alla idéer och lösningar? |
|
| |||
| |||
| Kan du kontrollera om Theres några skumma sammanhang? något böjas eller brytas ..? Bäst att utesluta enkla saker först: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ollie är rätt, problemet med datorn är ett problem kan orsakas av de minsta saker eller det största av allt, du aldrig riktigt veta förrän du har provat alla dina alternativ. Titta i anslutning till ditt grafikkort, se till att skruvarna på VGA eller DVI-ingång från övervaka skruvas i Nice och snäva (men inte för snäv!)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kablar skadad? Försök att ersätta kablar
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med en frieds Laptop Visar ingenting när startat upp | Marky | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 10 November 2009 16:41 |
| Visar Kinesiska tecken i Webbläsare | Canchero | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 2 april 2009 02:00 |
| PC Problem: Ej Visar en sak Screen | JMember | General Hardware Chat | 9 | 4 mars 2009 19:33 |
| Allt blev svart | Black Magic | General Hardware Chat | 8 | 18 maj 2008 07:40 |
| Mitt internet är inte att visa allt. | Lindy | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 16 november 2007 19:25 |
| Thread Tools | |
| |