![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej bare læse om Asus EAH3850 X3 Trinity, set verdens første benchmarks af triple-GPU kort og im ikke meget imponeret over at sige det mildt, gør ikke synes at være 3x gange hurtigere end en norm (single GPU) 3850 eller endda dobbelt så hurtigt , ser ud som om vi stadig vil være bedre stillet med NVIDIA 8800s eller 9800s Asus Hd3850 X3 Trinity hvis du vil se
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye hvis de anvendes nvidia stedet for ati ....
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Intet at gøre med det. Multi-GPU er i sig selv ikke er effektiv. Derfor er et korrekt OC'd 8800GT kan få tilsvarende ydeevne simpelthen SLI-Ing en anden.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|