![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi lees net over de Asus EAH3850 X3 Trinity, gezien eerste benchmarks van de wereld van triple-GPU kaart en im niet erg onder de indruk op zijn zachtst gezegd, doet lijken 3x maal sneller dan een norm (single GPU) 3850 of zelfs twee keer zo snel worden , lijkt erop dat we nog steeds beter af met NVIDIA 8800s of 9800s Asus HD3850 X3 Trinity als u een kijkje
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| misschien wel als ze nvidia gebruikt in plaats van ati ....
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niets te doen. Multi-GPU is inherent niet efficiënt. Daarom is een goed OC'd 8800GT vergelijkbare prestaties kunnen krijgen om gewoon SLI-ing een andere.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|