![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Heyy guys, Periaatteessa juuri saanut Dell ulottuvuus C521 st. se ole huono kone, mutta se on tällä hetkellä käynnissä rakennettu grafiikkaa. Nvidia aluksella ja grafiikkasiru, mutta obvously sen ei loistava. Ongelmana on kuitenkin, A slimline tapauksessa kestää vain puoli korkeudella, matalaa profiilia tai mitä ikinä haluat ehkä soittaa heille kortit. kaikki kohtuulliset kortit löydän on täysikokoinen, onko olemassa sellaista asiaa kuin ihmisarvoisen puoli korkeus-korttia? im ei HAKU tehdä korkean tason pelaamista, mutta jotain vapauttaa määrä RAM-aluksen on munching asti olisi mukavaa. käynnissä xp ja tulee todennäköisesti käyttää pelaamiseen HD elokuvien TV, joten tarvitaan hieman parempi kortti ... Hups, melkein unohdin mainita, A PCIe x16 slot vuonna kone. Cheers kaikkea MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Periaatteessa ei. Jokainen H / H-kortin olen nähnyt oli hyvin alhainen spec mallia.
| |||
| |||
| pato se No, kallistuksen valittaa, "twas vapaa jälkeen kaikki! kun te sanotte, että hyvin alhainen spec on, että tarpeeksi alhainen, on pahempi kuin suorituskyvyn rakennetun piiritekniikan sinulla varautua? tai i on alentanut ... MCTW |
|
| |||
| |||
| Ei syytä muuttuviin tyyppi alhainen spec. |
|
| |||
| |||
| Olen nähnyt jotain tämän kerran youtube Luulen, että se oli, kaveri oli kaapeli menee korttipaikasta jonkin ulkoisen ruutuun, jossa hän asennetut täyden korkeuden kortin. Ei pitäisi olla liian hankala, jos haluat jotain pitää sinut viihdyttivät. I'll on katsoa ympärilleen ja nähdä, jos voin löytää video uudelleen.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ne ovat itse asiassa aika hyvä nyt Dave: siellä on 9800GT puoli korkeus sekä 9600GTs ja 4650s.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Suosittele Decent Graphics Card Peli - newbie question | zbersinger | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 21 marraskuu 2009 13:49 |
| Ei standardi PSUs - Tarvitsetko pieni PSU puoli korkeus setup | falandys1002 | Linux & Alternative OS | 2 | 7th Jun 2009 05:31 |
| Low Profile / Puoliaikatulos Koko / Puoliaikatulos Korkeus PCI Graphics Card | tomthedrummer1992 | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 16th Feb 2009 09:00 |
| Uusi Gfx Card käydessä Puoliaikatulos Se Speed | marsay001 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 15 Jan 2008 16:20 |
| Half Life 2 | dodgyant | PC & Console Gaming | 2 | 22. lokakuu 2006 01:45 |
| Thread Tools | |
| |