mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Er is zoiets als een halve waardig halve hoogte grafische kaart?

Reply

Thread Tools
Old 3 apr 2009, 14:18
Lid Fractie

Heyy jongens,

Eigenlijk net is een Dell Dimension C521 st. haar geen slecht apparaat, maar is momenteel op gebouwd in graphics. Nvidia raad en de grafische chip, maar obvously zijn niet fantastisch. probleem is echter, zijn een slanke geval, slechts een halve lengte, laag profiel of wat je ook wilt noemen ze kaarten. alle redelijke kaarten ik kan vinden zijn volle omvang, is er zoiets als een waardig halve hoogte kaart? im niet op zoek te doen op hoog niveau gaming, maar iets vrij te maken van het bedrag van het RAM-geheugen aan boord is munching up zou leuk zijn.
draait op XP, en zal waarschijnlijk worden gebruikt voor het afspelen van HD-films op een tv, vandaar de behoefte aan een beetje beter kaart ...

Oeps, bijna vergeten te vermelden, zijn een PCIe x16-sleuf in de machine.

Proost allemaal,

MCTW
Old 3 apr 2009, 14:42
Administrator Group

Eigenlijk, nee. Elke H / H kaart die ik ooit gezien heb was een zeer lage spec model.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3 apr 2009, 15:14
Lid Fractie

dam het Oh well, cant klagen, 'TWA vrij na allemaal!
wanneer u zegt zeer lage spec, is dat laag genoeg te zijn slechter dan de prestaties van de ingebouwde chip kan je rekenen? of zou ik dan een lagere ...

MCTW
Old 3 apr 2009, 15:46
Administrator Group

Niet waard veranderende aard van de lage spec.
Old 3 apr 2009, 15:52
Donor Groep

Ik zag iets over dit keer op youtube Ik denk dat het was, kerel had een kabel gaat uit de sleuf aan een externe doos, waarin hij een volledig gemonteerde hoogte kaart. Moet niet te lastig als je wilt iets om u te vermaken.

Ik neem een kijkje en zie als ik vind de video opnieuw.
Old 3 apr 2009, 15:54
Donor Groep

Ze zijn eigenlijk best goed nu Dave: er is een 9800GT halve hoogte, evenals 9600GTs en 4650s.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.