![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Heyy jongens, Eigenlijk net is een Dell Dimension C521 st. haar geen slecht apparaat, maar is momenteel op gebouwd in graphics. Nvidia raad en de grafische chip, maar obvously zijn niet fantastisch. probleem is echter, zijn een slanke geval, slechts een halve lengte, laag profiel of wat je ook wilt noemen ze kaarten. alle redelijke kaarten ik kan vinden zijn volle omvang, is er zoiets als een waardig halve hoogte kaart? im niet op zoek te doen op hoog niveau gaming, maar iets vrij te maken van het bedrag van het RAM-geheugen aan boord is munching up zou leuk zijn. draait op XP, en zal waarschijnlijk worden gebruikt voor het afspelen van HD-films op een tv, vandaar de behoefte aan een beetje beter kaart ... Oeps, bijna vergeten te vermelden, zijn een PCIe x16-sleuf in de machine. Proost allemaal, MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eigenlijk, nee. Elke H / H kaart die ik ooit gezien heb was een zeer lage spec model.
| |||
| |||
| dam het Oh well, cant klagen, 'TWA vrij na allemaal! wanneer u zegt zeer lage spec, is dat laag genoeg te zijn slechter dan de prestaties van de ingebouwde chip kan je rekenen? of zou ik dan een lagere ... MCTW |
|
| |||
| |||
| Niet waard veranderende aard van de lage spec. |
|
| |||
| |||
| Ik zag iets over dit keer op youtube Ik denk dat het was, kerel had een kabel gaat uit de sleuf aan een externe doos, waarin hij een volledig gemonteerde hoogte kaart. Moet niet te lastig als je wilt iets om u te vermaken. Ik neem een kijkje en zie als ik vind de video opnieuw.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ze zijn eigenlijk best goed nu Dave: er is een 9800GT halve hoogte, evenals 9600GTs en 4650s.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|