mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Er det slik Thing Som halvdel Decent halvdel Høyde Grafikkort?

Reply

Thread Tools
Old 3 april 2009, 14:18
Medlem Group

Heyy folkens,

Utgangspunktet bare fått en Dell dimension C521 PC. det er ikke en dårlig maskin, men er i dag kjører på innebygd grafikk. Nvidia bord og grafikk chip, men obvously det er ikke fantastisk. Problemet er imidlertid dens en slimline tilfellet, tar bare en halv-høyde, lav profil eller hva noen gang kan det være lurt å ringe dem kort. alle rimelige kortene jeg finner er i full størrelse, er det slike ting som en anstendig halv høyde kortet? im ikke ønsker å gjøre høyt spill, men noe å frigjøre mengden RAM på ombord er munching opp ville være hyggelig.
kjører på XP, og vil trolig bli brukt til å spille HD-filmer på TV, og derfor behov for litt bedre kort ...

Oops, nesten glemte å nevne, er en PCIe x16 slot i maskinen.

Cheers alle,

MCTW
Old 3 april 2009, 14:42
Administrator Group

I utgangspunktet nei. Hver H / H kortet jeg noensinne har sett var en svært lav spec modellen.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3 april 2009, 15:14
Medlem Group

Dammen det nåvel, skrånende klage, 'twas gratis tross alt!
når du sier svært lav spec er at lave nok til å være dårligere enn resultatene for de innebygde chip gjør du telle? eller skulle jeg være downgrading ...

MCTW
Old 3 april 2009, 15:46
Administrator Group

Ikke verdt å endre type lav spec.
Old 3 april 2009, 15:52
Donor Group

Jeg så noe om dette gang på youtube Jeg tror det var, fyren hadde en kabel som går fra sporet til en ekstern boks, der han hadde montert en full høyde kortet. Bør ikke være for vanskelige hvis du vil ha noe å holde deg underholdt.

Jeg tar en titt rundt og se om jeg kan finne videoen igjen.
Old 3 april 2009, 15:54
Donor Group

De er faktisk ganske bra nå Dave: det er en 9800GT halv høyde, samt 9600GTs og 4650s.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.