![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Heyy killar, I princip bara fått en Dell dimension C521 st. det inte en dålig maskin, men för närvarande kör på inbyggd grafik. Nvidia styrelse och grafikchip, men obvously det inte fantastiskt. Problemet är dock att en slimmad fall bara tar halva höjd, låg profil eller vad någonsin kanske du vill kalla dem kort. alla rimliga kort jag kan hitta är full storlek, är det sådant som en anständig halv höjd kort? im inte ute efter att göra gott spel, utan något för att frigöra den mängd RAM ombord är munching upp vore trevligt. köras på xp, och sannolikt kommer att användas för att spela upp HD-filmer på en tv, därav behovet av ett lite bättre kort ... Hoppsan, nästan glömde att nämna dess en PCIe x16 slot i maskinen. Skål alla, MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I princip nej. Varje H / H kortet jag någonsin sett var en mycket låg spec modell.
| |||
| |||
| dammen det Nåväl, cant klaga "twas fria trots allt! när ni säger mycket låg spec, är tillräckligt låg för att bli sämre än resultatet för den inbyggda chip tror du? eller skulle jag vara nedgradering ... MCTW |
|
| |||
| |||
| Inte värt att byta typ av låg spec. |
|
| |||
| |||
| Jag såg något om detta en gång på youtube tror jag det var, killen hade en kabel som går från facket till en extern låda, där han hade monterat en full höjd kortet. Borde inte vara alltför svårt om du vill ha något att hålla dig underhållen. Jag tar en titt och se om jag kan hitta videon igen.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De är faktiskt ganska bra nu Dave: det finns ett 9800GT halv höjd, liksom 9600GTs och 4650s.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Rekommenderar ett anständigt grafikkort för Gaming - Newbie Fråga | zbersinger | Grafikkort & Skärmar | 6 | 21 november 2009 13:49 |
| Icke standard primära urvalsenheter - Behov små PSU för halv höjd setup | falandys1002 | Linux & Alternativa OS | 2 | 7 juni 2009 05:31 |
| Low Profile / Half Storlek / Half Height PCI grafikkort | tomthedrummer1992 | Grafikkort & Skärmar | 5 | 16 februari 2009 09:00 |
| Nya Gfx Card Running Vid Hälften Det Speed | marsay001 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 15 januari 2008 16:20 |
| Half Life 2 | dodgyant | PC & Console Gaming | 2 | 22 oktober 2006 01:45 |
| Thread Tools | |
| |