![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Olen parhaillaan ostaa uuden tietokoneen, ja mietin, mikä olisi parempi vaihtoehto valita pois nämä kaksi: 1 x GeForce 9800 GT 512 Mt tai 2 x Radeon HD 3850 512MB vuonna ristituleen Olen hieman noob kun on näitä asioita, niin mitään apua olisi arvostettu. Se voidaan myös syytä mainita, että ATI vaihtoehto on £ 60 kalliimpi. Thanks in advance. |
|
| |||
| |||
| hi mate, henkilökohtaisesti I'd ostaa uusi 4850 tai 4870, jos sinulla on varaa. Nämä ovat uusia kortteja ATI ne esimuottien hyvin ja pitäisi maksaa enemmän tai vähemmän kuin mitä on ehdotettu. ostaa -- http://www.ebuyer.com/search/?intSto...SubcatUID=2586 heres hyvä review -- http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3341 toivomme, että tämä auttaa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The 9800GT. Yksinkertaisesti siksi, tyypillinen 3850 voidaan suorittaa pelin (valitse yksi) suunnilleen samoilla fps / yksityiskohtaisesti asetukset kuin vanilja 9600GT. Yksi 9800GT tulee ylittävät 2 9600GT: n SLI. Kuten vain noin 20-40%: n lisäys suorituskykyä kaksi korttia. Myös it'll riippuu jos pelin pelaat koodataan hyödyntää monen GPU-asetukset. Sen lisäksi, yksi 9800GT voit peliä 1920x1200. 2 3850's in ristituleen ei edes lähellä, kun käytössä on otsikko, jonka avulla käyttö kaksi korttia. Silloin sinulla on ylimääräistä wattiluku tarvitaan kaksi-kortin asetukset, mahdollinen puute ilmavirran koko GPU: n menetys käyttää mobo laajentumissuunnitelmien satamien vuoksi ottaa kaksi kortin ....
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The 9800GT olisi minun valinta liian samoista syistä kuin Alex.
| |||
| |||
| ostaa yhden ainoan 4850 tai 4870. ne ovat luultavasti uuden parasta, mitä markkinoilla on rahaa, ja ne ovat halvempia ja parempia kuin 9800 gtx |