![]() |
|
| |||
| |||
| hej ive nylig geninstalleret win xp på min pc og cant synes at identificere min skærmdriver. PC er blevet bygget, så jeg cant gå til fabrikanterne hjemmeside. skridt til at finde ud af, hvordan man kan finde og installere driveren ville være meget værdsat |
|
| |||
| |||
| Prøv det generiske driver fra nvidia først. http://www.nvidia.co.uk/Download/Scan.aspx?lang=en-uk Ovenstående link vil fortælle dig, hvad grafikkort du har, og fortælle dig, hvor den skal se ud. Ellers åbne sagen, se, hvad bundkort du har og gå til webstedet for at hente drivere.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| jeg lade det scanne, men det kom op "NVIDIA Smart Scan var ude af stand til at evaluere dit system hardware. Benyt venligst Mulighed 1 for manuelt at finde drivere til dit NVIDIA produkter. return_status: mislykkes "Jeg vil åbne sagen, men det brud min Adgangsberettiget, er der ingen anden vej? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Hvorfor ikke bare tale til den virksomhed, der tilpassede bygget det derefter, hvis det er under garanti, de skal sortere føreren udstede gratis. Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ..... eller hvis det er om bord grafik, føreren bør ligge på bundkortet disk.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Downloade GPU-Z Det bør fortælle dig din nøjagtige kort
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |