![]() |
|
| |||
| |||
| hoi ive onlangs opnieuw win xp op mijn pc en cant lijken te identificeren mijn video driver. de pc is op maat gebouwd, zodat i cant ga naar de homepage van de fabrikanten. eventuele stappen om erachter te komen hoe te vinden en installeren van de driver zou worden zeer gewaardeerd |
|
| |||
| |||
| Probeer het generieke driver van nvidia eerste. http://www.nvidia.co.uk/Download/Scan.aspx?lang=en-uk De bovenstaande link zal u vertellen welke grafische kaart u hebt en u vertellen waar hij moet zoeken. Anders, opent u het geval is, zien wat moederbord je hebt en ga naar de website voor het downloaden van stuurprogramma's.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ik laat het scannen, maar het kwam "De NVIDIA Smart Scan niet in staat was te beoordelen uw systeem hardware. Gebruik Optie 1 handmatig vinden NVIDIA-stuurprogramma's voor uw producten. return_status: mislukken "Ik zou het geval, maar het holtepercentage mijn Gerechtigde, is er geen andere manier? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Waarom niet gewoon spreken met het bedrijf dat op maat gebouwd zij vervolgens, als het onder garantie moeten ze sorteren de bestuurder kwestie gratis. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ..... of als het is aan boord van grafieken, de bestuurder dient te worden op het moederbord schijf.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Downloaden GPU-Z moet u uw exacte kaart
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Acer Aspire Notebook DVD-RW Driver Vermist, hulp nodig bij het vinden van ander. | BawHeid | Drives & Removable Media | 5 | 23 september 2009 14:05 |
| Trouble with Video Drivers | jonkon2 | Multimedia & Codecs | 1 | 21 mei 2009 11:34 |
| Driver Query ref audio / video | ashmehta | Multimedia & Codecs | 2 | 14 jun 2008 14:36 |
| Video video driver-problemen dan monitor werken niet meer! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 Jan 2008 20:00 |
| Video Driver. | Jase123 | Multimedia & Codecs | 2 | 8 okt 2007 10:56 |
| Thread Tools | |
| |