![]() |
|
| |||
| |||
| hej ive nyligen installerat win xp på min dator och skränande verkar identifiera min grafikdrivrutin. datorn har egenbyggda så jag skränande gå till tillverkarens hemsida. några åtgärder för att ta reda på hur man kan hitta och installera drivrutinen skulle vara mycket uppskattade |
|
| |||
| |||
| Prova generiska drivrutin från nvidia första. http://www.nvidia.co.uk/Download/Scan.aspx?lang=en-uk Länken ovan kommer att berätta vad grafikkort du har och säga var du ska leta. Annars öppnar fall se vad moderkort du har och gå till denna webbplats för att ladda ner drivrutiner.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jag låter det scan men det kom upp "NVIDIA Smart Scan har inte kunnat utvärdera systemet hårdvara. Använd Alternativ 1 att manuellt hitta drivrutiner för din NVIDIA produkter. return_status: U "Jag skulle öppna fallet men det hålrumsinnehåll min stipendiat, finns det inget annat sätt? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Varför inte bara tala med företaget som egenbyggda det då, om det är under garanti de ska sortera föraren fråga gratis. Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ..... eller om det är ombord grafik, föraren bör på moderkortet disk.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hämta GPU-Z Det bör tala om för dig din exakta kortet
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Acer Aspire Notebook DVD-RW-drivrutin som saknas, behöver hjälp med att finna en annan. | BawHeid | Drives & Removable Media | 5 | 23 september 2009 14:05 |
| Problem med grafikdrivrutinerna | jonkon2 | Multimedia & Codecs | 1 | 21 maj 2009 11:34 |
| Driver Query ref audio / video | ashmehta | Multimedia & Codecs | 2 | 14 juni 2008 14:36 |
| Video grafikdrivrutinen problem-sedan övervaka slutat fungera! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 januari 2008 20:00 |
| Grafikdrivrutinen. | Jase123 | Multimedia & Codecs | 2 | 8 oktober 2007 10:56 |
| Thread Tools | |
| |