![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag har ett integrerat grafikchip, på mitt moderkort som är ett nvidia gforce 6150 le men det bara verkar spela låg sista spelen när jag spelar ett spel thats behov 64MB minne kommer det bara om att ladda spelet och ett meddelande kommer upp säger att spelet har encounted en problem.or inte ladda spelet alls. och jag vet att min chip / grafikkortet har 256 MB minne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ombord chips är inte bra för avancerade spel, tid att investera i ett ordentligt grafikkort.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min dator stängs av när du spelar spel, är Min PSU Okej?! | mikeypantz | General Hardware Chat | 3 | 22 november 2009 11:55 |
| Audio Klick och stötar då MP3, titta på video, och Loading spel? | Damse | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 13 OKTOBER 2009 08:56 |
| Computer Starta spel! | DarkKaleo | General Hardware Chat | 15 | 16:e sep 2008 17:54 |
| Computer frysning vid spel | simonkenya | General Software Chat | 5 | 5 november 2007 13:44 |
| Är det verkligen värt att spela spel på nätet? | its.sid | PC & Console Gaming | 2 | 2 august 2007 14:48 |
| Thread Tools | |
| |