mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Forsøger at starte - Kom godt i NO Video Signal Out

Reply

Thread Tools
Old 14. april 2009, 13:06
Ny Medlem Gruppen

Default Forsøger at starte - Kom godt i NO Video Signal Out

PC var fine aftes - her til morgen intet signal at overvåge. På boot op (Windows XP Pro), HDD indikatorlys blinker på, rom-drev lys blinke på ingen signal at overvåge.

Jeg har erstattet Power Supply (havde en ekstra ved hånden). Samme resultater som ovenfor.

Jeg fandt Video Card (Radeon 9800 Pro) ventilatoren havde fuldstændig brudt løs fra køleprofil. Jeg har erstattet brudt Video Card Cooler med en Zalman VF700 Cooler (også sket for at have, at den ved hånden). Samme resultater som ovenfor.

Jeg midlertidigt udskiftet harddisken med en gammel en, jeg havde (I tænke det arbejder OK). Samme resultater som ovenfor.

Spørgsmål: Hvis skærmkortet er skudt, skal pc'en stadig boot til Windows (som det ikke gør), eller kan problemet være CPU AMD Athlon 64 3200 +) eller bundkortet?
Old 14. april 2009, 13:54
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Frank View Post

Spørgsmål: Hvis skærmkortet er skudt, skal pc'en stadig boot til Windows (som det ikke gør), eller kan problemet være CPU AMD Athlon 64 3200 +) eller bundkortet?
Nr. det ikke vil. Det lyder som du har kogt det, ventilatorer er der en grund til. Jeg vil swap, og gå derfra.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 14. april 2009, 16:14
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Hybr! D View Post
Citat:
Oprindeligt Indsendt af Frank
Spørgsmål: Hvis skærmkortet er skudt, skal pc'en stadig boot til Windows (som det ikke gør), eller kan problemet være CPU (AMD Athlon 64 3200 +) eller bundkortet?
Nr. det ikke vil. Det lyder som du har kogt det, ventilatorer er der en grund til. Jeg vil swap, og gå derfra.
Takket Hybr! D.

Jeg har en hel del arbejde med grafik-programmer med nogle temmelig store filstørrelser. Den Radeon 9800 Pro syntes at fungere fint for mit formål.

Skal jeg gå med en anden Radeon 9800 Pro (opgraderet fra 128 MB til 256 MB), eller kan du foreslå en bedre skærmkort i, at ca. Eller en anelse højere, prisramme?
Old 14. april 2009, 16:57
Administrator Gruppen

Carbon ville være den bedste person til at spørge, jeg vil give ham en puffe, hans hardware viden er usædvanlige.
Old 14. april 2009, 17:12
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Hybr! D View Post
Carbon ville være den bedste person til at spørge, jeg vil give ham en puffe, hans hardware viden er usædvanlige.
Takket Hybr! D. Du var død højre. Jeg fik min dovne røv for at trække en Vid kort (Radeon 8500) fra min fritid pc og installeret, at som en temp. Alt arbejder bøde.

Jeg vil vente med at se, om Carbon reagerer. Igen, mange tak.
Old 14. april 2009, 17:31
Administrator Gruppen

Intet problem, glad for at hjælpe.
Old 14. april 2009, 18:59
Donor-Gruppen

Hvad er din pris rækkevidde?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.