![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| PC var fine aftes - her til morgen intet signal at overvåge. På boot op (Windows XP Pro), HDD indikatorlys blinker på, rom-drev lys blinke på ingen signal at overvåge. Jeg har erstattet Power Supply (havde en ekstra ved hånden). Samme resultater som ovenfor. Jeg fandt Video Card (Radeon 9800 Pro) ventilatoren havde fuldstændig brudt løs fra køleprofil. Jeg har erstattet brudt Video Card Cooler med en Zalman VF700 Cooler (også sket for at have, at den ved hånden). Samme resultater som ovenfor. Jeg midlertidigt udskiftet harddisken med en gammel en, jeg havde (I tænke det arbejder OK). Samme resultater som ovenfor. Spørgsmål: Hvis skærmkortet er skudt, skal pc'en stadig boot til Windows (som det ikke gør), eller kan problemet være CPU AMD Athlon 64 3200 +) eller bundkortet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nr. det ikke vil. Det lyder som du har kogt det, ventilatorer er der en grund til. Jeg vil swap, og gå derfra.
| |||
| |||
| Citat:
Jeg har en hel del arbejde med grafik-programmer med nogle temmelig store filstørrelser. Den Radeon 9800 Pro syntes at fungere fint for mit formål. Skal jeg gå med en anden Radeon 9800 Pro (opgraderet fra 128 MB til 256 MB), eller kan du foreslå en bedre skærmkort i, at ca. Eller en anelse højere, prisramme? |
|
| |||
| |||
| Carbon ville være den bedste person til at spørge, jeg vil give ham en puffe, hans hardware viden er usædvanlige. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg vil vente med at se, om Carbon reagerer. Igen, mange tak. |
|
| |||
| |||
| Intet problem, glad for at hjælpe. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er din pris rækkevidde?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|