![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| PC oli hieno eilisiltana - tänä aamuna ei signaali valvoa. Klo käynnistyä (Windows XP Pro), HDD merkkivalo vilkkuu, Rom Drive valot vilkkua, ei signaali valvoa. I korvasi Power Supply (oli varaosien käsillä). Samat tulokset kuin edellä. Voin todeta, että Video Card (Radeon 9800 Pro) jäähdytystuuletin oli murtuvat täysin irrallaan siitä jäähdytyselementti. I korvasi rikki Näytönohjain Cooler kanssa Zalman VF700 Cooler (myös tapahtunut on, että käsi). Samat tulokset kuin edellä. I tilapäisesti HDD kanssa vanhaa olin (I ajattele se toimii OK). Samat tulokset kuin edellä. Kysymys: Jos Näytönohjain on ammuttu, on PC yhä boot Windows (jota se ei tee) tai voiko ongelma olla CPU AMD Athlon 64 3200 +) tai emolevy? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei se ole. Se kuulostaa teidän keittää se, tuulettimet ovat siellä syy. Haluaisin swap, ja mennä sieltä.
| |||
| |||
| Quote:
En kohtuullisen määrän työtä grafiikka ohjelmia varsin suuren tiedoston kokoa. RADEON 9800 Pro näytti toimivat hyvin minun käyttötarkoituksiin. Pitäisikö minun mennä toiseen Radeon 9800 Pro (Päivitit 128 Mt 256 Mt), tai voit ehdottaa paremmin Näytönohjain että approx. Tai hieman korkeampi, hintaluokassa? |
|
| |||
| |||
| Carbon olisi paras henkilö kysyä, I'll antaa hänelle tökätä, hänen laitteisto tietoon on poikkeuksellinen. |
|
| |||
| |||
| Quote:
I'll odottaa jos Carbon vastataan. Jälleen kerran, kiitos. |
|
| |||
| |||
| Ei hätää, on ilo auttaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on teidän hintaluokassa?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|