mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Probeert op te starten - Getting geen videosignaal out

Reply

Thread Tools
Old 14 apr 2009, 13:06
Nieuw Lid Fractie

Default Probeert op te starten - Getting geen videosignaal out

PC was fijn vannacht - vanmorgen geen signaal te controleren. Bij opstarten (Windows XP Pro), HDD lampje knippert op, Rom Drive lichten flitser op, geen signaal te controleren.

Ik verving de Power Supply (had een reserve bij de hand). Dezelfde resultaten als hierboven.

Ik vond dat de videokaart (Radeon 9800 Pro) koelventilator had gebroken los van het koellichaam. Ik verving de gebroken Videokaart Cooler met een Zalman VF700 Cooler (ook gebeurd te zijn dat op de hand). Dezelfde resultaten als hierboven.

Ik tijdelijk vervangen de vaste schijf met een oude had ik (ik denken het werkt op OK). Dezelfde resultaten als hierboven.

Vraag: Als de videokaart is neergeschoten, moet de pc toch booten naar Windows (dat is het niet doen) of kan het probleem worden de CPU AMD Athlon 64 3200 +) of het moederbord?
Old 14 apr 2009, 13:54
Administrator Group

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank View Post

Vraag: Als de videokaart is neergeschoten, moet de pc toch booten naar Windows (dat is het niet doen) of kan het probleem worden de CPU AMD Athlon 64 3200 +) of het moederbord?
Nee, dat niet. Het klinkt alsof je het gekookt, ventilatoren zijn er voor een reden. Ik zou dat swap en gaan vanaf daar.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 14 apr 2009, 16:14
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hybr! D View Post
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank
Vraag: Als de videokaart is neergeschoten, moet de pc toch booten naar Windows (dat is het niet doen) of kan het probleem worden de CPU (AMD Athlon 64 3200 +) of het moederbord?
Nee, dat niet. Het klinkt alsof je het gekookt, ventilatoren zijn er voor een reden. Ik zou dat swap en gaan vanaf daar.
Dankzij hybr! D.

Ik ben een eerlijk bedrag van het werken met grafische programma's met een aantal vrij grote bestanden. De Radeon 9800 Pro leek goed te werken voor mijn gebruik.

Moet ik verder gaan met een Radeon 9800 Pro (upgrade van 128 MB tot 256 MB), of kan u wijzen op een betere videokaart in dat ca.., Of iets hoger, prijsklasse?
Old 14 apr 2009, 16:57
Administrator Group

Carbon is de beste persoon te vragen, ik geef hem een duwtje, zijn hardware kennis is uitzonderlijk.
Old 14 apr 2009, 17:12
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hybr! D View Post
Carbon is de beste persoon te vragen, ik geef hem een duwtje, zijn hardware kennis is uitzonderlijk.
Dankzij hybr! D. Je dood was rechts. Ik heb mijn luie kont op het trekken van een Vid Card (Radeon 8500) van mijn vrije PC en geïnstalleerd dat een temp. Alles werkt prima.

Ik zal wachten om te zien of Carbon reageert. Nogmaals, hartelijk dank.
Old 14 apr 2009, 17:31
Administrator Group

Geen probleem, graag helpen.
Old 14 apr 2009, 18:59
Donor Groep

Wat is uw prijs?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Geen signaal jonathansp Algemene programmatuurnoot Chat 4 De 7 augustus 2008 20:27
Draadloze signaalmeter scrivomcdivo Grafische Kaarten & Monitors 4 22 nov 2007 08:13
Nieuw moederbord + CPU + videokaart eerste start broblems thewolfro CPUs, Moederborden & RAM 10 5 Nov 2007 15:20
Wat heb ik nodig voor een sterkere signaal? embassy0808 Netwerken, modems & VoIP 3 16 jul 2007 06:40
Boosting signaal mcbee Netwerken, modems & VoIP 11 11 mei 2007 04:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.