![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| PC was fijn vannacht - vanmorgen geen signaal te controleren. Bij opstarten (Windows XP Pro), HDD lampje knippert op, Rom Drive lichten flitser op, geen signaal te controleren. Ik verving de Power Supply (had een reserve bij de hand). Dezelfde resultaten als hierboven. Ik vond dat de videokaart (Radeon 9800 Pro) koelventilator had gebroken los van het koellichaam. Ik verving de gebroken Videokaart Cooler met een Zalman VF700 Cooler (ook gebeurd te zijn dat op de hand). Dezelfde resultaten als hierboven. Ik tijdelijk vervangen de vaste schijf met een oude had ik (ik denken het werkt op OK). Dezelfde resultaten als hierboven. Vraag: Als de videokaart is neergeschoten, moet de pc toch booten naar Windows (dat is het niet doen) of kan het probleem worden de CPU AMD Athlon 64 3200 +) of het moederbord? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, dat niet. Het klinkt alsof je het gekookt, ventilatoren zijn er voor een reden. Ik zou dat swap en gaan vanaf daar.
| |||
| |||
| Citaat:
Ik ben een eerlijk bedrag van het werken met grafische programma's met een aantal vrij grote bestanden. De Radeon 9800 Pro leek goed te werken voor mijn gebruik. Moet ik verder gaan met een Radeon 9800 Pro (upgrade van 128 MB tot 256 MB), of kan u wijzen op een betere videokaart in dat ca.., Of iets hoger, prijsklasse? |
|
| |||
| |||
| Carbon is de beste persoon te vragen, ik geef hem een duwtje, zijn hardware kennis is uitzonderlijk. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik zal wachten om te zien of Carbon reageert. Nogmaals, hartelijk dank. |
|
| |||
| |||
| Geen probleem, graag helpen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is uw prijs?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Geen signaal | jonathansp | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | De 7 augustus 2008 20:27 |
| Draadloze signaalmeter | scrivomcdivo | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 22 nov 2007 08:13 |
| Nieuw moederbord + CPU + videokaart eerste start broblems | thewolfro | CPUs, Moederborden & RAM | 10 | 5 Nov 2007 15:20 |
| Wat heb ik nodig voor een sterkere signaal? | embassy0808 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 16 jul 2007 06:40 |
| Boosting signaal | mcbee | Netwerken, modems & VoIP | 11 | 11 mei 2007 04:48 |
| Thread Tools | |
| |