mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Prøver å Boot - Komme NO Video Signal Out

Reply

Thread Tools
Old 14 april 2009, 13:06
New Member Group

Default Prøver å Boot - Komme NO Video Signal Out

PC var bra i går kveld - denne morgenen ingen signal til skjermen. Ved oppstart opp (Windows XP Pro) HDD indikatorlampen blinker på stasjonen lysene blinker på, ingen signal å overvåke.

Jeg erstattet strømforsyningen (hadde en reserve på hånden). Samme resultat som ovenfor.

Jeg syntes at skjermkortet (Radeon 9800 Pro) kjøleviften hadde helt knust løs fra kjølefinne. Jeg erstattet ødelagte skjermkortet Cooler med Zalman VF700 Cooler (også skjedd å ha det på hånden). Samme resultat som ovenfor.

Jeg midlertidig erstattet HDD med en gammel en jeg hadde (I tenke det fungerer OK). Samme resultat som ovenfor.

SpørsmålHvis skjermkortet er skutt, skal PC-en stille boot Windows (som det ikke gjør), eller kan problemet være CPU AMD Athlon 64 3200 +) eller hovedkortet?
Old 14 april 2009, 13:54
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by Frank View Post

SpørsmålHvis skjermkortet er skutt, skal PC-en stille boot Windows (som det ikke gjør), eller kan problemet være CPU AMD Athlon 64 3200 +) eller hovedkortet?
No blir det ikke. Det høres ut som du kokte det, viftene på det for en grunn. Jeg vil bytte det, og gå derfra.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 14 april 2009, 16:14
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by Hybr! D View Post
Sitat:
Originally Posted by Frank
SpørsmålHvis skjermkortet er skutt, skal PC-en stille boot Windows (som det ikke gjør), eller kan problemet være CPU (AMD Athlon 64 3200 +) eller hovedkortet?
No blir det ikke. Det høres ut som du kokte det, viftene på det for en grunn. Jeg vil bytte det, og gå derfra.
Takk Hybr! D.

Jeg har en god del arbeide med grafiske programmer med noen ganske store filstørrelser. Den Radeon 9800 Pro syntes å fungere greit for mitt bruk.

Bør jeg gå med en annen Radeon 9800 Pro (oppgradert fra 128 MB til 256 MB), eller kan du foreslå en bedre skjermkort i at ca., Eller litt høyere, prisklasse?
Old 14 april 2009, 16:57
Administrator Group

Carbon vil være den beste personen å spørre, jeg skal gi ham et lite dytt, hans maskinvare kunnskap er eksepsjonelle.
Old 14 april 2009, 17:12
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by Hybr! D View Post
Carbon vil være den beste personen å spørre, jeg skal gi ham et lite dytt, hans maskinvare kunnskap er eksepsjonelle.
Takk Hybr! D. Du var død høyre. Jeg fikk min lat rompe å ta en Vid kort (Radeon 8500) fra min reservedeler PC og installert det som temp. Alt fungerer bra.

Jeg vil vente og se om Carbon svarer. Igjen, mange takk.
Old 14 april 2009, 17:31
Administrator Group

Ikke noe problem, glad for å hjelpe.
Old 14 april 2009, 18:59
Donor Group

Hva er din prisklasse?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
No Signal jonathansp General Software Chat 4 7 august 2008 20:27
Wireless Signal scrivomcdivo Kabinetter & Skjermer 4 22 nov 2007 08:13
Nye hovedkortet + CPU + skjermkort første boot broblems thewolfro CPUer, Hovedkort & RAM 10 5 nov 2007 15:20
Hva trenger jeg for sterkere signal? embassy0808 Nettverk, modem og VoIP 3 16 juli 2007 06:40
Forsterke signalet mcbee Nettverk, modem og VoIP 11 11 mai 2007 04:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.