![]() |
|
| |||
| |||
| PC var bra i går kveld - denne morgenen ingen signal til skjermen. Ved oppstart opp (Windows XP Pro) HDD indikatorlampen blinker på stasjonen lysene blinker på, ingen signal å overvåke. Jeg erstattet strømforsyningen (hadde en reserve på hånden). Samme resultat som ovenfor. Jeg syntes at skjermkortet (Radeon 9800 Pro) kjøleviften hadde helt knust løs fra kjølefinne. Jeg erstattet ødelagte skjermkortet Cooler med Zalman VF700 Cooler (også skjedd å ha det på hånden). Samme resultat som ovenfor. Jeg midlertidig erstattet HDD med en gammel en jeg hadde (I tenke det fungerer OK). Samme resultat som ovenfor. SpørsmålHvis skjermkortet er skutt, skal PC-en stille boot Windows (som det ikke gjør), eller kan problemet være CPU AMD Athlon 64 3200 +) eller hovedkortet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No blir det ikke. Det høres ut som du kokte det, viftene på det for en grunn. Jeg vil bytte det, og gå derfra.
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg har en god del arbeide med grafiske programmer med noen ganske store filstørrelser. Den Radeon 9800 Pro syntes å fungere greit for mitt bruk. Bør jeg gå med en annen Radeon 9800 Pro (oppgradert fra 128 MB til 256 MB), eller kan du foreslå en bedre skjermkort i at ca., Eller litt høyere, prisklasse? |
|
| |||
| |||
| Carbon vil være den beste personen å spørre, jeg skal gi ham et lite dytt, hans maskinvare kunnskap er eksepsjonelle. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg vil vente og se om Carbon svarer. Igjen, mange takk. |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem, glad for å hjelpe. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er din prisklasse?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| No Signal | jonathansp | General Software Chat | 4 | 7 august 2008 20:27 |
| Wireless Signal | scrivomcdivo | Kabinetter & Skjermer | 4 | 22 nov 2007 08:13 |
| Nye hovedkortet + CPU + skjermkort første boot broblems | thewolfro | CPUer, Hovedkort & RAM | 10 | 5 nov 2007 15:20 |
| Hva trenger jeg for sterkere signal? | embassy0808 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 16 juli 2007 06:40 |
| Forsterke signalet | mcbee | Nettverk, modem og VoIP | 11 | 11 mai 2007 04:48 |
| Thread Tools | |
| |