![]() |
|
| |||
| |||
| Hej jeg tænkte på, når der installeres en anden skærm har du brug for nogen hard / software, eller bare stik dem i og væk du gå? har du at forudindstillede resolutioner osv.? og kan du bruge en DVI-og VGA på samme tid? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stik dem i og gå (føreren vil finde dem), kan beslutninger ændres i Display, og det afhænger af grafikkort (bedst at parre to af samme).
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goesn't sagen, hvis de to skærme ikke er det samme selv, jeg har en 19 "som en primær og en 17" som sekundære, men de har begge den samme beslutning. Kun få det samme, hvis du tror det vil se bedre eller din leder om at opgradere din nuværende skærm eller det er meget godt synet. Fordi det er et spild at betale for en gammel skærm for at få den samme som din nuværende, fordi der vil være dem bedre for ikke meget mere.
| |||
| |||
| kk ty |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im det samme som thingle jeg havde en 19in fladskærms plus en 17 crt, men arbejdede fint med standard res havde ingen probs med det
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| så en VGA og en DVI-skærm ville ikke konflikt? |
|
| |||
| |||
| ingen M8 Jeg havde ingen problemer, selvom jeg var nødt til at gå display manager i xp og give den som en separat skærm (nr. 2) ikke en udvidelse af primære skærm
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Tre Skærme | bdadavies | Grafikkort & Monitors | 5 | 17 November 2009 17:03 |
| 3 Skærme Hjælp | YRTNEG | Grafikkort & Monitors | 4 | 23 januar 2009 13:57 |
| Brug dobbelt skærm | chefjimmy | Grafikkort & Monitors | 8 | 12 januar 2009 16:33 |
| Hvad er de bedste monitorer | Buchanan | Grafikkort & Monitors | 22 | 20. apr 2008 20:13 |
| To skærme på en pc. Er det muligt? | marcusallon | Grafikkort & Monitors | 1 | 23 marts 2007 04:06 |
| Thread Tools | |
| |