![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Mietin, kun asennat toinen seuraa Tarvitsetteko kovaa / ohjelmiston tai kytke niitä ja pois mennä? Onko sinulla on valmiiksi päätöslauselmia jne? ja voit käyttää DVI ja VGA samaan aikaan? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Plug ne ja mene (kuljettaja havaitsee ne), päätöslauselmat voidaan muuttaa näytöllä, ja se riippuu näytönohjaimen (paras pareittain kaksi samaa).
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goesn't asia, jos molemmat näytöt eivät ole samoja, vaikka minulla on 19 ", koska pää-ja 17" kuin toisen, mutta ne molemmat ovat samaa tarkkuutta. Vain saada sama, jos olet sitä mieltä, että saat näyttää paremmalta tai etsit päivittää nykyisen valvoa tai se on erittäin hyvä allready. , Koska se on tuhlausta maksaa vanhan seurata saada sama kuin nykyinen, koska se on niistä parempi olla paljon enemmän.
| |||
| |||
| KK ty |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| IM sama kuin thingle olin 19IN taulu sekä 17 CRT, mutta toimi hienosti oletus vara ei ollut probs kanssa
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| joten VGA-ja DVI-näytön ole ristiriidassa? |
|
| |||
| |||
| o M8 Minulla ei ollut mitään ongelmia, vaikka minun piti mennä ikkunointijärjestelmä kotona XP ja mahdollistaa sen erillisen näytön (nro 2) ei laajentamista päänäytölle
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kolme Näytöt | bdadavies | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 17 marraskuu 2009 17:03 |
| 3 Näytöt Ohje | YRTNEG | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 23. Jan 2009 13:57 |
| Käyttämällä kaksoismonitoreja | chefjimmy | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 12. Jan 2009 16:33 |
| Mitkä ovat parhaat monitorit | Buchanan | Graphics Cards & Näytöt | 22 | 20th Apr 2008 20:13 |
| Kaksi monitoria yhdessä tietokoneessa. Onko se mahdollista? | marcusallon | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 23. Maaliskuu 2007 04:06 |
| Thread Tools | |
| |