![]() |
|
| |||
| |||
| Hey Ik vroeg me af bij het installeren van een tweede monitor heb je nodig heeft hard / software of plug ze gewoon in en daar ga je? moet u vooraf ingestelde resoluties etc? en kunt u gebruik maken van een DVI-en VGA op hetzelfde moment? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Steek ze in en ga (chauffeur zal detecteren hen), kunnen worden gewijzigd in resoluties weergeven, en het hangt af van de grafische kaart (beste te koppelen van twee van hetzelfde).
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goesn't materie als de twee schermen zijn niet hetzelfde maar, ik heb een 19 "als een hoofd-en een 17" als secundaire, maar ze hebben allebei dezelfde resolutie. Alleen krijgt het zelfde als je denk dat je beter kijken of je op zoek naar uw huidige monitor upgrade of het is zeer goed allready. Omdat het een verspilling om te betalen voor een oude monitor aan op hetzelfde krijgen als uw huidige want er zal degenen beter voor niet veel meer.
| |||
| |||
| kk ty |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im hetzelfde als thingle ik een 19in flatscreen plus een 17 inch crt had maar werkte prima met de standaard res had geen probs mee
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| dus een VGA en een DVI-monitor niet in strijd zou zijn? |
|
| |||
| |||
| geen m8 Ik had geen problemen maar ik moest te geven manager gaan in xp, en het staat als een afzonderlijke monitor (nr. 2) niet een verlenging van de belangrijkste monitor
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |