![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei jeg lurte på når du installerer en ekstra skjerm trenger du noen hard / software eller bare plugge dem inn og bort you go? må du forhåndsinnstilte oppløsninger etc? og kan du bruke en DVI og VGA samtidig?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Plugg dem inn og gå (sjåfør vil oppdage dem), kan vedtak endres i display, og det avhenger av grafikkortet (best å koble opp to av de samme).
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
takk
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Goesn't rolle om de to skjermene ikke er de samme selv, har jeg en 19 "som en hovedbygning og en 17" som andre, men de har begge samme oppløsning. Bare få samme hvis du tror det vil se bedre ut eller ute etter å oppgradere din nåværende skjermen eller det er meget bra allerede. Fordi det er bortkastet å betale for en gammel dataskjerm for å få det samme som den eksisterende, fordi det vil være seg bedre for ikke mye mer.
|
|||
|
|||
|
kk ty
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Im det samme som thingle jeg hadde en 19in flatskjerm pluss 17 i crt, men fungerte fint med standard oppløsning hadde ingen probs med det
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing.
![]() Min System: redden137
|
|
|
|||
|
|||
|
så en VGA og en DVI-skjerm ville ikke konflikten?
|
|
|
|||
|
|||
|
no M8
Jeg hadde ingen problemer om jeg måtte gå vise manager i xp og aktivere den som en egen skjerm (nr. 2) ikke en utvidelse av hovedskjermen
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing.
![]() |