![]() |
|
| |||
| |||
| Hej jag undrar när man installerar en andra bildskärm du behöver någon hård / mjukvara eller bara koppla in och bort du gå? Måste du förinställda upplösningar etc? och kan du använda en DVI och VGA på samma gång? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Koppla in och gå (förare kommer att upptäcka dem), kan resolutioner ändras i Display, och det beror på grafikkortet (bäst att koppla ihop upp två av samma).
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goesn't frågan om de två skärmarna är inte samma dock, jag har en 19 "som en huvudkanal och en 17" som sekundär, men de båda har samma upplösning. Bara få samma om du tror att det ska se bättre ut eller er som vill uppgradera din nuvarande skärm eller det är mycket bra allready. Eftersom det är ett slöseri att betala för en gammal övervaka att få samma som du använder nu eftersom det kommer att vara sådana bättre för inte mycket mer.
| |||
| |||
| kk ty |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im samma som thingle jag hade en 19 Till platt skärm samt en 17 tum crt men fungerade bra med den standard res hade inga probs med det
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| så en VGA och en DVI-bildskärm skulle inte strida? |
|
| |||
| |||
| no M8 Jag hade inga problem om jag var tvungen att gå Display Manager i XP och gör att den som en separat bildskärm (nr 2) inte en förlängning av Stora monitor
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Tre bildskärmar | bdadavies | Grafikkort & Skärmar | 5 | 17 NOVEMBER 2009 17:03 |
| 3 Monitorer Hjälp | YRTNEG | Grafikkort & Skärmar | 4 | 23 januari 2009 13:57 |
| Med hjälp av dubbla monitorer | chefjimmy | Grafikkort & Skärmar | 8 | 12 januari 2009 16:33 |
| Vilka är de bästa monitorer | Buchanan | Grafikkort & Skärmar | 22 | 20 april 2008 20:13 |
| Två skärmar på en dator. Är det möjligt? | marcusallon | Grafikkort & Skärmar | 1 | 23 mars 2007 04:06 |
| Thread Tools | |
| |