![]() |
|
| |||
| |||
| Hej gutter, jeg er ny på forummet, og siden har jeg til at opgradere min computer en smule det seneste, så jeg vil sandsynligvis være omkring disse fora for lidt til og fra. Anyways, det seneste (jf. den seneste måned eller to), jeg har fået temmelig frustreret med FPS i de spil jeg spiller. Jeg kan ikke finde min computer til at være alt det dårlige samlet, men det ser ud som GPU'en er langt bagefter alt andet. Anyways her er specs. CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz RAM: 3 GB DDR2 @ 400MHz (langsom højre) OS: Windows Vista 32-Bit Bundkort: Acer MCP73PV PSU: Ukendt på dette tidspunkt. (guessing 400 eller 500, men im ikke sikker) GPU: Sapphire Radeon HD 3450 (fulgte med comp) Det seneste har jeg i dette kort og på det tidspunkt, jeg har virkelig fået mit hjerte indstillet på det. Anyways, det er ikke rigtig problemet. Før jeg opgradere min GPU, jeg tænkte, om 20-40 FPS i intens kamp eller 50-120 FPS indendørs er virkelig udførelsen af HD3450 eller hvis det er underclocked, hvilket bringer mig til mit næste spørgsmål / kommentarer. Jeg har EVEREST Ultimate, og har haft det for nogen tid, men jeg har ikke rigtigt installeret det. Anyways, jeg prøvede at finde ud af mit bundkort navn i Everest dag, kiggede jeg under GPU og fundet følgende: GPU Clock 110 MHz (original: 600 MHz) Memory Clock 252 MHz (original: 400 MHz) Det siger "oprindelige 600 MHz" og "oprindelige 400 MHz". Betyder det, mit kort er underclocked? Eller er det kun den hastighed den har, der skal til at køre mit skrivebord? Edit: Af den måde, hvad strømforsyningen vil du anbefale med denne rig og 4890? Quick liste siger gerne 700w men jeg ved ikke, om jeg har brug for så meget. Selv om jeg ikke helt sikker. |
|
| |||
| |||
| Nej, det er ikke underclocked. GPU'en og hukommelse er forskellige områder af kortet, og deres ur hastighed er forskellige, er dette helt normalt. Hvordan om Corsair 520HX for en PSU, er det ikke watttal at tingene så meget som folk tror, og du bør ikke være nødvendigt 700w alligevel. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kom godt i ny laptop behovet forslag | rmcclafl | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 2. sep 2008 23:20 |
| Suggestions? | Jophen | Grafikkort & Monitors | 10 | 22 juli 2008 02:43 |
| I'd Love nogle forslag | Torner | General Hardware Chat | 3 | 10 januar 2008 18:36 |
| Any suggestions? | Vlad | General Hardware Chat | 13 | 7 august 2007 13:05 |
| Rank forslag venligst ... | Hybr! D | Fællesskabet News & Chat | 10 | 20. jul 2007 20:07 |
| Thread Tools | |
| |