vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Underclocked GPU ja ehdotukset

Reply

Thread Tools
Old 18 kesäkuu 2009, 02:23
Uusi Jäsen

Default Underclocked GPU ja ehdotukset

Hei kaverit, olen uusi foorumilla, ja koska olen tutustunut parantamiseksi minun tietokone hieman viime aikoina, joten olen luultavasti noin näitä foorumeja hieman päälle ja pois päältä.

Anyways, viime aikoina (eli viimeisen kuukauden tai kaksi) Olen ollut saada melko turhautunut kanssa FPS on pelejä pelaan. En löydä tietokonetta saa ollenkaan huonosti yleistä, mutta näyttää siltä, kuten GPU on jäljessä kaiken muun. Anyways täällä: n tekniset tiedot.

Suoritin: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz
RAM: 3GB DDR2 @ 400MHz (hidas oikealla)
Käyttöjärjestelmä: Windows Vistan 32-bittinen
Emolevy: Acer MCP73PV
PSU: Tuntematon tässä vaiheessa. (vierasta 400 tai 500, mutta im et ole varma)
GPU: Sapphire Radeon HD 3450 (tuli COMP)

Viime aikoina olen tutustunut osaksi tämä kortti ja tällä hetkellä olen todella saanut sydäntäni asettaa sitä. Anyways, että ei ole oikeastaan ongelma. Ennen kuin voin päivittää minun GPU, ihmettelin, jos 20-40 FPS on intensiivistä taistelua tai 50-120 FPS sisätiloissa on oikeastaan suorituskyvystä, HD3450 tai jos se on underclocked, joka tuo minut seuraavaan kysymys / kommentti.

Satun on EVEREST Ultimate, ja on ollut sitä jo jonkin aikaa, vaikka en ole oikeastaan Asensin sen. Anyways, olen yrittänyt saada selville minun emolevyn nimi Everest tänään Katsoin nojalla GPU ja totesi seuraavaa:

GPU Kello 110 MHz (alkuperäinen: 600 MHz)
Memory Clock 252 MHz (alkuperäinen: 400 MHz)

Siinä sanotaan, "alkuperäinen 600 MHz" ja "alkuperäinen 400 MHz". Tarkoittaako tämä, minun kortti on underclocked? Vai onko tämä vain nopeus on ajaa työpöydälle?

Edit: Muuten, mitä virtalähde sinulla suositella tämän rig ja 4890? Nopea luettelo sanoo kuten 700w mutta en tiedä, jos tarvitsen niin paljon. Vaikka en ole aivan varma.
Old 18 kesäkuu 2009, 11:15
Rahoittajien ryhmän

Default Underclocked GPU ja ehdotukset

Ei, se ei ole underclocked.

The GPU ja muisti ovat eri alueilla kortin ja niiden kellon nopeus on erilainen, tämä on täysin normaalia.

Entä Corsair 520HX on PSU, se ei ole wattiluku että asiat niin paljon kuin ihmiset ajattelevat, ja sinun ei tarvitse 700w joka tapauksessa.

My System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Emolevy:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-muisti:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512 Mt
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optinen asema (t):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Asia / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (t):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.