![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, ik ben nieuw op het forum, en daar heb ik in mijn computer upgraden een beetje de laatste tijd, dus ik zal waarschijnlijk rond deze fora voor een beetje in en uit. Anyways, de laatste tijd (de laatste maand of twee) I've been getting nogal gefrustreerd door de FOD in de spellen die ik spelen. Ik ben het niet vinden van mijn computer om al die slechte algemene, maar het lijkt alsof de GPU is weg achter alles anders. Anyways hier de specs. CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4Ghz RAM: 3GB DDR2 @ 400MHz (langzame rechts) OS: Windows Vista 32-bits Moederbord: Acer MCP73PV PSU: Onbekend op dit punt. (gissen 400 of 500 maar im niet zeker) GPU: Sapphire Radeon HD 3450 (bij de comp) De laatste tijd heb ik in deze kaart en op het moment heb ik echt mijn hart heb ingesteld op. Anyways, dat is niet echt het probleem. Voordat ik mijn GPU, ik vroeg me af of 20-40 FPS in een intense strijd of 50-120 FOD binnenshuis is echt de prestaties van de HD3450 of als het underclocked, dat brengt me bij mijn volgende vraag / opmerking. Ik ben te hebben EVEREST Ultimate, en hebben zij al een tijdje, maar ik heb niet echt geïnstalleerd. Anyways, ik was op zoek naar mijn moederbord naam in Everest vandaag, ik keek onder GPU en vond het volgende: GPU Clock 110 MHz (origineel: 600 MHz) Memory Clock 252 MHz (origineel: 400 MHz) Het zegt "originele 600 MHz" en "originele 400-MHz". Betekent dit dat mijn kaart is underclocked? Of is dit alleen de snelheid moet worden te lopen mijn bureaublad? Edit: By the way, wat voeding doet u met dit tuig en de 4890? De snelle lijst zegt graag 700w maar ik weet niet of ik dat veel. Hoewel ik ben niet helemaal zeker. |
|
| |||
| |||
| Nee, het is niet underclocked. De GPU en het geheugen zijn verschillende gebieden van de kaart, en de kloksnelheid is anders, dit is volkomen normaal. Hoe zit het met de Corsair 520HX voor een PSU, het is niet wattage dat de zaken zo veel als mensen denken, en je moet niet nodig 700w anyway. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Getting nieuwe laptop nodig suggesties | rmcclafl | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 2e sep 2008 23:20 |
| Suggesties? | Jophen | Grafische Kaarten & Monitors | 10 | 22 jul 2008 02:43 |
| I'd Love Enkele Suggesties | Torner | Algemeen Hardware Chat | 3 | 10 Jan 2008 18:36 |
| Eventuele suggesties? | Vlad | Algemeen Hardware Chat | 13 | De 7 augustus 2007 13:05 |
| Rank suggesties alsjeblieft ... | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 10 | 20 jul 2007 20:07 |
| Thread Tools | |
| |