менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютери, комплектуючі > Графічні карти & Монітори

Register

Underclocked GPU і пропозиції

Reply

Різьба Інструменти
Old 18 червня 2009, 02:23
Нові члени групи

Default Underclocked GPU і пропозиції

Привіт хлопці, я новачок у форумі, а так як я шукав у модернізацію мого комп'ютера за останній час, так що я, ймовірно, навколо цих форумах трохи і вимикати.

У будь-якому разі, останнім часом (мається на увазі останній місяць або два) я отримував дуже розчаровані FPS в іграх, я граю. Я не знаходжу мій комп'ютер буде все, що погано в цілому, але здається, що ГПУ далеко позаду всі інші. У будь-якому випадку Ось критеріям.

Процесор: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4Ghz
Оперативна пам'ять: 3GB DDR2 400 МГц (повільний правий)
ОС: Windows Vista 32-Bit
Материнська плата: Acer MCP73PV
Блок живлення: Невідомий в цій точці. (вгадуючи 400 або 500, але їм не впевнений)
GPU: Sapphire Radeon HD 3450 (прийшов з COMP)

Останнім часом я шукала в ця карта і на даний момент я дійсно отримали моє серце встановити на ньому. У будь-якому випадку, це не зовсім проблема. Перш ніж я оновити мою ГПУ, я цікавив якщо 20-40 FPS в інтенсивному бою або 50-120 FPS в приміщеннях дійсно продуктивності HD3450 або якщо він underclocked його, що підводить мене до наступного запитання / коментарі.

У мене є EVEREST Ultimate, і їм довелося його досить довго, але в мене дійсно не встановлена. У будь-якому випадку, я намагався дізнатися моє ім'я в материнську плату Еверест сьогодні, я подивилася в ГПУ і знайшли наступне:

Частота ГП 110 МГц (оригінал: 600 МГц)
Частота пам'яті 252 МГц (оригінал: 400 МГц)

Він каже: "Справжній 600 МГц" і "оригінал 400 МГц". Чи означає це, це underclocked картки? Чи це тільки швидкість вона повинна бути для запуску на робочому столі?

Зміна: До речі, яке харчування ви порекомендуєте з цієї установки і 4890? Короткий список, як то кажуть 700W, але я не знаю, якщо мені потрібно багато чого. Хоча я не зовсім впевнений.