![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå jeg læste på internettet, den 9-serien er kommet ud på den 21 februar, Er der nogen ved noget om dette? eller var det, jeg læste netop gjort op, fordi jeg ikke har formået at finde noget om det på Nvidia officielle hjemmeside.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rygter bugne med hensyn til 9800, men hvis den mistænkte specifikation er noget at gå af dette vil være et seriøst stykke kit til gamere. Som for en frigivelse af denne måned? Jeg tvivler på det, men det er kun en udtalelse, som jeg har hørt en marts Udgivelsesdato bandied ca. Også selv om dette er blot formodninger. Billedet nedenfor formodes at være en pre-release-kortet (og dermed ingen 3. part fabrikanten decals). Som du kan se er det en dual slot og ser på størrelse med en GTX, måske en lille smule kortere. Det er tilsyneladende baseret på G92 kernen. Hvis så det vil have en 256-bit hukommelse grænseflade og være bygget på 65nm teknologi. Men som det er skabt i samme retning til 7950GX2 det vil have 2 GPU's, og jeg vil fare, 1GB RAM (512 MB per GPU), fordi flere ram vil gøre det kort extortionately dyrere. Nvidia's europæiske direktør har selv stået på record "(i betragtning af den massive føreren spørgsmål med GX2) for at sige at" vi har lært af vores fejl ". Så forhåbentlig dette kort vil arbejde for at det fulde potentiale lige ud af boksen.
|
| |||
| |||
| lyder godt, har en idé om priserne? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil gætte på, overvejer pricepoint af GT og GTS, omkring £ 300 - £ 350.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ville ikke mening et af disse kort, når jeg får mit nye rig sorteret, selvom jeg ville blive nødt til at sælge mit hus til råd til det. Og jeg ikke engang ejer et hus ..
|
| |||
| |||
| Jeg virkelig tror, du er nødt til at være nødder til at bruge prisen på en konsol på et grafikkort. Det er ikke et rigtigt eller forkert redegørelse, blot en udtalelse. Og så har du fået prisen på skærmen for at vise kortet's præstationer i alle dens' herlighed, så CPU'en så det vil ikke flaskehals, så det mobo ...... Den virker bare får mig til at spekulere på, hvor spildet coders af PC-spil virkelig er. Mener jeg ser på PS3 arkitektur; DX9! og at ting kan køre grafisk-fantastiske spil titler på HD resolutioner. Hvis du spekulerer over, at 360 har forenet DX10 arkitektur (høflighed af AMD) hjemmehørende i det innards.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg nægter at bruge lig med eller mere end halvdelen af udgifterne for hele maskinen. Jeg brugte et godt 600 dollars på min rig, og at tilføje et kort, der svarer til det i prisen er en fuldkommen latterligt investeringer. givet kortet kan meget vel Outlast maskinen, men den fine balance mellem pris kontra resultat generelt er helt blæst.
1 komponent af maskinen må aldrig dobbelt omkostningerne for hele ting. hvilket er grunden til, at jeg nægter at købe et sådant kort før prisen falder til omkring 250 og nedenfor. Jeg vil ikke engang tænke på 9800 som en mulighed. I'm going straight for en 8800gt 512MB og stikning med det. det er svært nok at komme med den kontant for de blodige ting. men i det mindste vil tilføje en ny bunghole til nogen spil jeg smide på det. det er spændende, at et nyt kort med mere grafik processorkraft kommer ud. men som Alex påpeget, er det efterlader resten af teknologien bag. behov for at få en skærm i stand til at levere den fulde grafiske kvalitet, der kræver en maskine, der ikke vil bremse den kort, og spillet beslutningstagere ikke at gøre det lettere for os ... Jeg har næsten fuldstændigt opgivet følgende advents i grafikkort teknologi, fordi det er nemmere for mig at lige købe lidt "ældre" teknologi, der udfører næsten lige så beundringsværdig. det højst sandsynligt vil blive et stykke tid, før jeg har brug for en opgradering fra 8800gt. Mit system: Ezekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SLI i en æske. 8800GT/GTS vil opretholde sin overlegne i yderligere mindst et halvt år.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmm, lidt for meget for mig derefter, selv for min excesivly dyrere opbygge. Var kun søger at bruge omkring £ 200 varemærker for kortet til min bygge, atleast jeg kan få et godt 8800 for det. |
|
| |||
| |||
| Det, jeg finder mærkeligt er, at mens de har 2 GPUs, kan de kun toppen en 8800 Ultra med 30%, eller så jeg har hørt. Jeg kan kun se fordelen af at have en kort, når du vil SLI dem så højt, som du kan gå (quad nu?), Fordi de tidligere kort x (max slots - 1) vil altid sejre over den.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny 9 Series | xactly | Grafikkort & Monitors | 11 | 20 oktober 2009 11:56 |
| Nvidia Kontrolpanel hader Nvidia Card?? | CodeFreakC | Grafikkort & Monitors | 0 | 25 november 2008 01:42 |
| 8800-serien | dmdougie | Grafikkort & Monitors | 3 | 22 april 2008 14:49 |
| 8-serien | mrdaveyk | Grafikkort & Monitors | 2 | 17. sep 2007 04:03 |
| Kommende konkurrencer! | Hybr! D | Fællesskabet News & Chat | 14 | 24 august 2007 02:54 |
| Thread Tools | |
| |