vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Tuleva Nvidia 9-sarja

Reply

Thread Tools
Old 15 helmikuu 2008, 13:19
Rahoittajien ryhmän

Default Tuleva Nvidia 9-sarja

No I luettavissa Internetissä, 9-sarja on tulossa, jotka on tehty 21. Feb, ei kukaan tiedä mitään tästä? tai se, mitä olen lukenut juuri tehnyt, koska en ole onnistunut löytämään mitään sen NVIDIA virallisilla verkkosivuilla.

Myös jos joku tietää jonkin tiedot ja kortit voivat sanoa myös.

Kiitos

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 15 helmikuu 2008, 15:50
Rahoittajien ryhmän

Huhut abound osalta 9800, mutta jos epäillään eritelmä on uskominen se on vakava pala pakki pelaajille.

Mitä levittäminen tässä kuussa? Epäilen sitä, mutta se on vain lausunto, koska olen kuullut maaliskuussa ajankohta bandied ympäriinsä. Uudelleen, vaikka tämä on vain olettamus.

Alla oleva kuva on tarkoitus olla pre-release-kortti (eli ei 3rd party valmistajan tarrat). Kuten näette, se on dual slot ja näyttää noin koon kasvaessa GTX, ehkä tad lyhyempi.

Se on ilmeisesti perustuu G92 ydin. Jos näin it'll on 256-bittinen muisti rajapintailmiöistä ja rakennetaan 65nm tekniikalla.

Mutta koska se on luotu Samoin on 7950GX2 it'll on 2 GPU: n ja olin vaara, 1 Gt RAM-muistia (512 Mt per GPU), koska enää ram tekee kortin extortionately kallista.

Nvidia Euroopan johtaja on jopa mennyt pöytäkirjaan (ottaen huomioon valtavat kuljettajan tiedotteet kanssa GX2) sanoi, että "olemme oppineet virheistämme. Joten toivottavasti tämä kortti tekee sen koko potentiaalin suoraan laatikkoon.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 15 helmikuu 2008, 16:29
Rahoittajien ryhmän

kuulostaa hyvältä, mitään käsitystä niistä hinnoista?
Old 15 helmikuu 2008, 17:02
Rahoittajien ryhmän

I'd arvata, kun otetaan huomioon pricepoint että GT ja GTS noin £ 300 - £ 350.

-Kanoakavirus
Old 15 helmikuu 2008, 17:52
Rahoittajien ryhmän

En mielessä yksi niistä kortit kun saan uuden rig LAJITTELE, vaikka minun olisi myydä oman talon varaa.

Enkä edes oman talon ..

My System: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Emolevy:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-muisti:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optinen asema (t):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Asia / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Jäähdytys:
Zalman CNPS9700NT
Network / Internet:
kaksi gigabit / 20MB Kaapeli
Monitor (t):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Old 15 helmikuu 2008, 18:42
Rahoittajien ryhmän

Olen todella sitä mieltä, että sinun pitää olla pähkinää viettää hinta konsoli on näytönohjaimen. Se ei ole oikea tai väärä ilmoitus, vain lausunnon. Ja sitten sinulla hinta monitori näyttää kortin suorituskyky kaikissa sen kunnian, sitten CPU niin se ei pullonkaula, sitten mobo ......

Se vain tekee minut kysymään, kuinka tuhlaavaisia Coders PC-pelit ovat sitä todella. Tarkoitan tarkastella PS3 arkkitehtuuri; DX9! ja että asia voidaan näyttää graafisesti-superb pelaamista Nimekkeitä klo hd päätöslauselmia. Jos olet mietin, että 360 on yhtenäinen DX10-arkkitehtuurille (courtesy of AMD) asuu sen sisuskalut.

-Kanoakavirus
Old 16 helmikuu 2008, 00:34
Rahoittajien ryhmän

En suostu käyttämään vähintään puoli kokonaishinta kone. Vietin hyvän 600 dollaria minun rig, ja lisäämällä kortti, että sama se hinta on täysin naurettavaa investointeja. tietyn kortin ehkä kauemmin kuin kone, mutta herkkä tasapaino hinnan verrattuna suorituskyky yleistä on täysin palanut.

1 osa kone ei koskaan tulisi kaksinkertaistaa kokonaishinta asia.

minkä vuoksi en suostu ostaa tällaisen kortin, kunnes hinta laskee noin 250 ja alapuolella. En halua edes ajatella, että 9800 on vaihtoehto. I'm going straight on 8800gt 512MB ja pysyttäytymällä sen kanssa. on vaikea tarpeeksi tulossa kanssa käteisellä veriset asia. mutta ainakin se lisää uuden tapinreikä mitään pelin i heittää sitä.

Se on jännittävää, että uusi kortti lisää grafiikkaa teho tulee esiin. mutta alex huomautti, se jätetään muun teknologian taakse. tarvitse saada seurata pystyy tarjoamaan koko graafinen laatu, tarvitaan kone, joka ei hidastaa kortin, ja peli Päätöksenteko ei ole tehnyt yhtään helpompaa meille ...

Olen lähes täysin luopuneet seuraavat advents vuonna näytönohjaimen tekniikkaan, koska se on helpompaa minulle vain ostaa hieman "vanhojen" teknologiaa, joka tekee lähes yhtä ihailtavasti. se hyvin todennäköisesti jonkin aikaa ennen Tarvitsen päivitys 8800gt.

My System: Hesekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz
Emolevy:
MSI P-35 Neo Combo-piirisarja
RAM-muisti:
2 keikat G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 Mt
Äänikortti:
Creative 7,1 Äänikortit
Kiintolevy (t):
160 keikka Western Digital SATA-asema
Optinen asema (t):
ASUS 16x dvd-cd-rw combo-asema
Asia / PSU:
CoolerMaster tapauksessa Antec Earthwatts 500W
Jäähdytys:
3x varastossa 120mm tuulettimet, 1 varastossa CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kaapeli 1 Mt / s
Monitor (t):
22-tuumainen Samsung laajakuva
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 16 helmikuu 2008, 01:34
Rahoittajien ryhmän

SLI on laatikko. 8800GT/GTS jatkaa parempi vielä vähintään puolen vuoden ajan.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 16 helmikuu 2008, 01:49
Rahoittajien ryhmän

Hmm, hieman liikaa minulle sitten myös minun excesivly kallista rakentaa. Oli vain haluavat viettää ympäri £ 200 markkaa kortin minun rakentaa, atleast i voi saada hyvät 8800 siitä.
Old 16 helmikuu 2008, 02:16
Rahoittajien ryhmän

Minusta on outoa, on se, että vaikka ne ovat 2 GPUs, he voivat vain top 8800 Ultra 30%, tai niin olen kuullut. Voin vain eduksi ottaa yhden kortin, kun haluat SLI niitä niin paljon, kuin voit go (quad nyt?), Koska edellisen kortin x (max lähtö - 1) aina päihittää sen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Uusi 9-sarja xactly Graphics Cards & Näytöt 11 20 lokakuu 2009 11:56
Nvidia Ohjauspaneeli vihaa Nvidia Card? CodeFreakC Graphics Cards & Näytöt 0 25. marraskuu 2008 01:42
8800-sarja dmdougie Graphics Cards & Näytöt 3 22. Huhtikuu 2008 14:49
8-sarja mrdaveyk Graphics Cards & Näytöt 2 17. Sep 2007 04:03
Tulevat kilpailut! Hybr! D Yhteisön News & Chat 14 24th Aug 2007 02:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.