![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No I luettavissa Internetissä, 9-sarja on tulossa, jotka on tehty 21. Feb, ei kukaan tiedä mitään tästä? tai se, mitä olen lukenut juuri tehnyt, koska en ole onnistunut löytämään mitään sen NVIDIA virallisilla verkkosivuilla.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Huhut abound osalta 9800, mutta jos epäillään eritelmä on uskominen se on vakava pala pakki pelaajille. Mitä levittäminen tässä kuussa? Epäilen sitä, mutta se on vain lausunto, koska olen kuullut maaliskuussa ajankohta bandied ympäriinsä. Uudelleen, vaikka tämä on vain olettamus. Alla oleva kuva on tarkoitus olla pre-release-kortti (eli ei 3rd party valmistajan tarrat). Kuten näette, se on dual slot ja näyttää noin koon kasvaessa GTX, ehkä tad lyhyempi. Se on ilmeisesti perustuu G92 ydin. Jos näin it'll on 256-bittinen muisti rajapintailmiöistä ja rakennetaan 65nm tekniikalla. Mutta koska se on luotu Samoin on 7950GX2 it'll on 2 GPU: n ja olin vaara, 1 Gt RAM-muistia (512 Mt per GPU), koska enää ram tekee kortin extortionately kallista. Nvidia Euroopan johtaja on jopa mennyt pöytäkirjaan (ottaen huomioon valtavat kuljettajan tiedotteet kanssa GX2) sanoi, että "olemme oppineet virheistämme. Joten toivottavasti tämä kortti tekee sen koko potentiaalin suoraan laatikkoon.
|
| |||
| |||
| kuulostaa hyvältä, mitään käsitystä niistä hinnoista? |
|
| |||
| |||
| I'd arvata, kun otetaan huomioon pricepoint että GT ja GTS noin £ 300 - £ 350.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En mielessä yksi niistä kortit kun saan uuden rig LAJITTELE, vaikka minun olisi myydä oman talon varaa. Enkä edes oman talon ..
|
| |||
| |||
| Olen todella sitä mieltä, että sinun pitää olla pähkinää viettää hinta konsoli on näytönohjaimen. Se ei ole oikea tai väärä ilmoitus, vain lausunnon. Ja sitten sinulla hinta monitori näyttää kortin suorituskyky kaikissa sen kunnian, sitten CPU niin se ei pullonkaula, sitten mobo ...... Se vain tekee minut kysymään, kuinka tuhlaavaisia Coders PC-pelit ovat sitä todella. Tarkoitan tarkastella PS3 arkkitehtuuri; DX9! ja että asia voidaan näyttää graafisesti-superb pelaamista Nimekkeitä klo hd päätöslauselmia. Jos olet mietin, että 360 on yhtenäinen DX10-arkkitehtuurille (courtesy of AMD) asuu sen sisuskalut.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En suostu käyttämään vähintään puoli kokonaishinta kone. Vietin hyvän 600 dollaria minun rig, ja lisäämällä kortti, että sama se hinta on täysin naurettavaa investointeja. tietyn kortin ehkä kauemmin kuin kone, mutta herkkä tasapaino hinnan verrattuna suorituskyky yleistä on täysin palanut.
1 osa kone ei koskaan tulisi kaksinkertaistaa kokonaishinta asia. minkä vuoksi en suostu ostaa tällaisen kortin, kunnes hinta laskee noin 250 ja alapuolella. En halua edes ajatella, että 9800 on vaihtoehto. I'm going straight on 8800gt 512MB ja pysyttäytymällä sen kanssa. on vaikea tarpeeksi tulossa kanssa käteisellä veriset asia. mutta ainakin se lisää uuden tapinreikä mitään pelin i heittää sitä. Se on jännittävää, että uusi kortti lisää grafiikkaa teho tulee esiin. mutta alex huomautti, se jätetään muun teknologian taakse. tarvitse saada seurata pystyy tarjoamaan koko graafinen laatu, tarvitaan kone, joka ei hidastaa kortin, ja peli Päätöksenteko ei ole tehnyt yhtään helpompaa meille ... Olen lähes täysin luopuneet seuraavat advents vuonna näytönohjaimen tekniikkaan, koska se on helpompaa minulle vain ostaa hieman "vanhojen" teknologiaa, joka tekee lähes yhtä ihailtavasti. se hyvin todennäköisesti jonkin aikaa ennen Tarvitsen päivitys 8800gt. My System: Hesekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SLI on laatikko. 8800GT/GTS jatkaa parempi vielä vähintään puolen vuoden ajan.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmm, hieman liikaa minulle sitten myös minun excesivly kallista rakentaa. Oli vain haluavat viettää ympäri £ 200 markkaa kortin minun rakentaa, atleast i voi saada hyvät 8800 siitä. |
|
| |||
| |||
| Minusta on outoa, on se, että vaikka ne ovat 2 GPUs, he voivat vain top 8800 Ultra 30%, tai niin olen kuullut. Voin vain eduksi ottaa yhden kortin, kun haluat SLI niitä niin paljon, kuin voit go (quad nyt?), Koska edellisen kortin x (max lähtö - 1) aina päihittää sen.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi 9-sarja | xactly | Graphics Cards & Näytöt | 11 | 20 lokakuu 2009 11:56 |
| Nvidia Ohjauspaneeli vihaa Nvidia Card? | CodeFreakC | Graphics Cards & Näytöt | 0 | 25. marraskuu 2008 01:42 |
| 8800-sarja | dmdougie | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 22. Huhtikuu 2008 14:49 |
| 8-sarja | mrdaveyk | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 17. Sep 2007 04:03 |
| Tulevat kilpailut! | Hybr! D | Yhteisön News & Chat | 14 | 24th Aug 2007 02:54 |
| Thread Tools | |
| |