mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

De komende Nvidia 9 Series

Reply

Thread Tools
Old 15 feb 2008, 13:19
Donor Groep

Default De komende Nvidia 9 Series

Nou ik lees op het internet, de 9-serie komt uit op 21 februari, Does anyone know anything about this? of was wat ik lees net uit, omdat ik er niet in geslaagd iets te vinden over het op de officiële website van Nvidia.

Ook als iemand weet een van de specificaties van de kaarten kunnen ze ook zeggen.

Bedankt

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 15 februari 2008, 15:50
Donor Groep

Geruchten te over met betrekking tot de 9800, maar als de verdachte specificatie is iets te gaan door dit gaat om een ernstige stukje kit voor gamers.

Als voor een release deze maand? Ik betwijfel het, maar dat is slechts een advies, zoals ik heb gehoord maart Release datum ronde. Weer al is dit slechts veronderstellingen.

De foto hieronder wordt verondersteld een pre-release-kaart (dus ook geen 3rd party fabrikant decals). Zoals u kunt zien is het een dubbele sleuf en kijkt over de grootte van een GTX, misschien een beetje korter.

Het is kennelijk gebaseerd op de G92 core. Als dus het zal een 256-bit geheugen interface en worden gebouwd op 65nm-technologie.

Maar als het is gemaakt in dezelfde geest aan de 7950GX2 zij zullen hebben 2 GPU's, en ik zou in gevaar brengen, 1GB RAM (512 MB per GPU), omdat meer ram zal de kaart extortionately duur.

Nvidia's European Director heeft zelfs gegaan op record (gezien de enorme driver problemen met de GX2) als te zeggen dat "wij hebben geleerd uit onze fouten". Dus hopelijk deze kaart zal inzetten om het volledige potentieel direct uit de doos.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 15 februari 2008, 16:29
Donor Groep

klinkt goed, enig idee over de prijzen?
Old 15 feb 2008, 17:02
Donor Groep

Ik denk dat, gezien de pricepoint van de GT en GTS, ongeveer £ 300 - £ 350.

-Kanoakavirus
Old 15 februari 2008, 17:52
Donor Groep

Ik zou het niet erg een van deze kaarten als ik mijn nieuwe tuig gesorteerd, maar ik zou moeten verkopen mijn huis te betalen.

En ik niet eens een eigen huis ..

Mijn Systeem: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Moederbord:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM Geheugen:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optische Drive (s):
CDRW + DVD-RW [dubbellagige]
Case / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Koeling:
Zalman CNPS9700NT
Netwerk / Internet:
dual Gigabit / 20MB Kabel
Monitor (s):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32Bit
Old 15 februari 2008, 18:42
Donor Groep

Ik denk dat je echt moet worden noten te geven de prijs van een console over een grafische kaart. Het is niet een juiste of onjuiste verklaring, op slechts een advies. En dan heb je de prijs van de monitor aan te tonen van de kaart op de prestaties in alle glorie is, dan is de cpu, zodat het niet zal knelpunt, dan is het mobo ......

Het maakt me afvragen hoe verspillende coders van PC games echt bent. Ik bedoel kijk naar de PS3-architectuur; DX9! en dat ding kan draaien grafisch superieure gaming-titels op HD-resoluties. Als u zich afvraagt, de 360 heeft de verenigde DX10 architectuur (courtesy of AMD) woont in haar ingewanden.

-Kanoakavirus
Old 16 feb 2008, 00:34
Donor Groep

Ik weiger te geven die gelijk is aan of meer dan de helft van de kosten van de gehele machine. Ik heb een goede 600 dollar op mijn tuig, en de toevoeging van een kaart die is gelijk aan het in de prijs is een volkomen belachelijke investering. gelet op de kaart kan ook langer duren dan de machine, maar de delicate balans van prijs versus prestaties in het algemeen is volledig geblazen.

1 onderdeel van de machine moet nooit het dubbele van de kosten van het hele ding.

Dat is de reden waarom ik weiger om een dergelijke kaart tot de prijs daalt tot ongeveer 250 en hieronder. Ik zal niet eens nadenken over de 9800 als een optie. Ik ga meteen voor een 8800gt 512mb en plakken is. het is hard genoeg komen met het geld voor de bloedige ding. maar op zijn minst zal het toevoegen van een nieuwe spongat op elke Game I throw at it.

Het is spannend dat er een nieuwe kaart met meer grafische verwerkingskracht komt uit. maar als Alex gewezen, is het verlaten van de rest van de technologie achter. nodig om een monitor geschikt voor het leveren van het volledige grafische kwaliteit, hoeft een machine die niet zal vertragen de kaart, en game makers niet wat het er niet eenvoudiger op voor ons ...

Ik heb bijna volledig opgegeven volgende advents grafische kaart technologie, omdat het makkelijker is voor mij tot iets kopen wat "oudere" technologie die presteert bijna net zo bewonderenswaardig. het zal zeer waarschijnlijk een tijdje voordat ik behoefte aan een upgrade van de 8800gt.

Mijn Systeem: Ezechiël

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Moederbord:
MSI P-35 Neo Combo-chipset
RAM Geheugen:
2 optredens G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512mb
Sound Card:
Creative 7.1 geluidskaart
Hard Drive (s):
160 gig Western Digital SATA-drive
Optische Drive (s):
ASUS 16x DVD-CD-RW combo drive
Case / PSU:
CoolerMaster geval Antec Earthwatts 500W
Koeling:
3x voorraad 120mm fans, 1 voor de CPU fan
Netwerk / Internet:
BrightHouse Kabel 1MB / s
Monitor (s):
Samsung 22 inch breedbeeld
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 16 februari 2008, 01:34
Donor Groep

SLI in een doos. 8800GT/GTS zal zijn superieur ten minste nog eens een half jaar.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 16 februari 2008, 01:49
Donor Groep

Hmm, een beetje te veel voor mij dan, ook voor mijn excesivly duurder bouwen. Was slechts op zoek te brengen rond de £ 200 merken voor de kaart voor mijn bouwen, atleast i can get a good 8800 voor.
Old 16 februari 2008, 02:16
Donor Groep

Wat ik vreemd vind is dat terwijl zij hebben 2 GPU's, kunnen ze alleen boven een 8800 Ultra met 30%, of zo heb ik gehoord. Ik kan alleen maar zien het voordeel van een kaart als u wilt SLI ze zo hoog als je kunt gaan (quad nu?), Omdat de vorige kaart x (max slots - 1) zal altijd beat it.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Nieuwe 9-serie xactly Grafische Kaarten & Monitors 11 20 oktober 2009 11:56
NVIDIA Control Panel hekel Nvidia-kaart? CodeFreakC Grafische Kaarten & Monitors 0 25 nov 2008 01:42
8800 serie dmdougie Grafische Kaarten & Monitors 3 22 apr 2008 14:49
8 series mrdaveyk Grafische Kaarten & Monitors 2 17e sep 2007 04:03
Aankomende wedstrijden! Hybr! D Gemeenschap Nieuws & Chat 14 24 aug 2007 02:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.