mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Det kommende Nvidia 9 Series

Reply

Thread Tools
Old 15 februar 2008, 13:19
Donor Group

Default Det kommende Nvidia 9 Series

Vel jeg har lest på internett, en 9-serien kommer ut på den 21 februar, Vet noen noe om dette? eller var det jeg leste gjort opp fordi jeg ikke har klart å finne noe om det på Nvidia offisielle nettsted.

Også om noen kjenner noen av spesifikasjoner av kort kan de sier også.

Takk

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 15th 2008 Feb, 15:50
Donor Group

Ryktene abound om 9800, men hvis mistanke spesifikasjonen er noe å gå av dette kommer til å være en seriøs del av pakken for spillere.

Som for et utgivelsen denne måneden? Jeg tviler på det, men det er bare en mening, så jeg har hørt en mars Utgivelsesdato bandied rundt. Igjen om dette er bare antakelse.

Bildet nedenfor er ment å være en pre-release kortet (derav ingen 3dje part produsenten dekaler). Som du ser er det et dobbelt spor, og ser om størrelsen på et GTX, kanskje en TAD kortere.

Det er tilsynelatende basert på G92 kjernen. Hvis så den får en 256-bits minne og være bygd på 65nm teknologi.

Men som det er opprettet i en lignende stemning til 7950GX2 det må 2 GPU's, og jeg vil fare, 1GB RAM (512 MB per GPU) fordi flere ram vil gjøre kort extortionately dyrt.

Nvidia europeiske direktør har selv gått på posten (tatt i betraktning den massive driver problemer med GX2) som sier at "vi har lært av våre feil. Så forhåpentligvis dette kortet fungerer til det fulle potensialet rett ut av esken.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 15th 2008 Feb, 16:29
Donor Group

høres bra ut, noen ide om priser?
Old 15 februar 2008, 17:02
Donor Group

Jeg vil gjette, vurderer pricepoint av GT og GTS, rundt £ 300 - £ 350.

-Kanoakavirus
Old 15th 2008 Feb, 17:52
Donor Group

Jeg ville ikke tankene ett av de kortene når jeg får meg ny rigg sortert, men jeg måtte selge huset mitt for å ha råd til det.

Og jeg ikke engang eier et hus ..

Min System: = /

Prosessor (er):
AMD 64x2 6000 +
Hovedkort:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-minne:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
2x36gb RAID0 / 200 GB / 500GB
Optisk stasjon (er):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Case / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Cooling:
Zalman CNPS9700NT
Nettverk / Internett:
dual gigabit / 20MB Kabel
Skjerm (er):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Old 15th 2008 Feb, 18:42
Donor Group

Jeg oppriktig tror du må være sprø for å bruke prisen på en konsoll på grafikkortet. Det er ikke en rett eller galt statement, bare en mening. Og så har du prisen på skjermen til å vise kortet resultatene i alle den herlighet, så CPU så det vil ikke flaskehals, så mobo ......

Det bare gjør meg undrer hvor wasteful coders av pc-spill er. Jeg mener, se på PS3 arkitektur; DX9! og at ting kan kjøre grafisk-superb gaming titlene på HD-oppløsninger. Hvis du lurer på, er 360 har samlet DX10 arkitektur (courtesy of AMD) bosatt i det innards.

-Kanoakavirus
Old 16 februar 2008, 00:34
Donor Group

Jeg nekter å bruke lik eller mer enn halvparten av den totale prisen for hele maskinen. Jeg brukte en god 600 dollar på riggen, og legge et kort som er lik den i prisen er en helt latterlig investering. gitt kortet kan godt outlast maskinen, men den delikate balansen mellom pris kontra ytelse overordnede er fullstendig sprengt.

1 komponent av maskinen bør aldri doble den totale prisen for hele greia.

det er derfor jeg nekter å kjøpe slike kort til prisen faller til rundt 250 og nedenfor. Jeg vil ikke engang tenke på 9800 som et alternativ. Jeg går rett på en 8800gt 512MB og stikker med det. Det er vanskelig nok å komme opp med penger for den blodige ting. men minst det vil legge til en ny bunghole til et spill jeg kaster på den.

Det er spennende at et nytt kort med mer grafikk prosesseringskraften kommer ut. men som alex påpekt, er det å forlate resten av teknologien bak. måtte få en monitor stand til å levere full grafisk kvalitet, som trenger en maskin som ikke vil redusere hastigheten på kortet, og spillet tar ikke gjør det enklere for oss ...

Jeg har nesten helt gitt opp på følgende advents i grafikkortet teknologi fordi det er lettere for meg å bare kjøpe litt "voksne" teknologi som utfører nesten like admirably. Det vil svært sannsynlig bli en stund før jeg trenger en oppgradering fra 8800gt.

Min System: Esekiel

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Hovedkort:
MSI P-35 Neo Kombitaster brikkesett
RAM-minne:
2 gigabyte G. Skill DDR2 800mhz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 soundcard
Harddisk (er):
160 gig Western Digital SATA-stasjon
Optisk stasjon (er):
ASUS 16x dvd-cd RW kombinert stasjon
Case / PSU:
CoolerMaster tilfellet Antec Earthwatts 500W
Cooling:
3x lager 120mm vifter, 1 stock CPU vifte
Nettverk / Internett:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Skjerm (er):
22 tommers Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 16th 2008 Feb, 01:34
Donor Group

SLI i en boks. 8800GT/GTS vil opprettholde sin overlegne i minst et halvt år.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 16th 2008 Feb, 01:49
Donor Group

Hmm, litt for mye for meg da, selv for meg excesivly dyrere bygge. Var bare ønsker å tilbringe rundt £ 200 karakterer for kort for min bygge, atleast jeg kan få et godt 8800 for det.
Old 16th 2008 Feb, 02:16
Donor Group

Hva jeg finner underlig er at mens de har 2 GPUs, kan de bare toppen en 8800 Ultra med 30%, eller så har jeg hørt. Jeg kan bare se fordelen av å ha en kort når du vil SLI dem til så høyt som du kan gå (quadkjerne nå?), Fordi den forrige kortet x (maks slots - 1) alltid vil slå den.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.