![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Onko mitään riskejä I olisi tietoinen ajantasaistamiseen minun ATI Catalyst Driver? Minulla ei ole mitään ongelmia, mutta FileHippo päivitys checker kertoo minulle se on vanhentunut. Installed Version: 5.8 Update: ATI Catalyst-ajurit 9.4 XP |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä GPU sinulla on? 5.8 on luultavasti noin 2005 tai niin:) Edit: sinun pitäisi pystyä asentaa ajurit ilman hankaluuksia, oikeus alkuun sieltä muut
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Radeon X600 256MB HyperMemory |
|
| |||
| |||
| Se saattaa parantaa suorituskykyä hieman, 9.4s ovat viime kuljettajat, jotka on tehtävä, että kortti kuitenkin niin voit myös saada sen AMD on nyt pysäytetty tukemaan kaikkia kortteja, ennen 2000series, alkaen 9.4 Uudemmilla kortit voit asentaa alkuun mutta im olla varma vanhemmissa. Joten se olisi luultavasti parasta, jos olet poistanut ne käsin ja käyttää Driver Sweeper päästä eroon jäljelle jääneistä
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Kiitos. Minä ajattele viimeinen kerta, kun olen päivitetty yksi niistä kuljettajia oli minun vanha Win98. Booted takaisin todella sekaisin valvoa. Voin vain jättää sitä yksin ... |
|
| |||
| |||
| No Lopuksi yritin, ei voisi kestää kauan! Totesi, että laitteisto ei ole yhteensopiva. |
|
| |||
| |||
| Ah en näe ongelmaa, filehippo valehtelee, 9.3 on viimeinen tukea LINK jotta oikeat
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Kiitos! Katsoin, mutta ei näytä löytää oikea sivu. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| En tarvitse päivittää USB Ajurit Kumpi Do I Update? | uusi | General Software Chat | 8 | 3. Jun 2009 07:58 |
| Onko olemassa ohjelmistoa, joka voi Scan KAIKKI Oma Laitteet ja Auto Etsi + päivittää ajurit? | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 3 | 5. toukokuuta 2009 20:36 |
| ATI Catalyst (CCC mielestäni ..) ei ole asentanut kunnolla | dom96 | Multimedia & Codecs | 8 | 11th Feb 2009 13:55 |
| Catalyst Control Center. Da Da Da ... Boom Boom ... | CodeFreakC | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 12. Jan 2009 13:25 |
| Ei voi avata Katalyyttiset tarkastuskeskuksesta 8,11 | grumpygamer | Multimedia & Codecs | 2 | 26. marraskuu 2008 12:46 |
| Thread Tools | |
| |