![]() |
|
| |||
| |||
| Is er enig risico zou ik op de hoogte zijn van in het bijwerken van mijn ATI Catalyst Driver? Ik ben niet met een of meer punten, maar de FileHippo update checker zegt me dat het is verouderd. Geïnstalleerde versie: 5.8 Update naar: ATI Catalyst Drivers 9.4 XP |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welke GPU heb jij? 5.8 is waarschijnlijk van rond 2005 of zo:) Edit: je moet kunnen om de drivers te installeren zonder een hapering, rechts over de bovenkant van er anderen
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Radeon X600 256MB HyperMemory |
|
| |||
| |||
| Het zou de verbetering van zijn prestaties een beetje, 9.4s zijn de laatste drivers die zullen worden gemaakt voor die kaart, zodat u toch kan net zo goed krijgen AMD is nu gestopt met het ondersteunen van alle kaarten die dateren van voor de 2000series, vanaf 9,4 Met nieuwere kaarten kun je gewoon installeren op de top, maar im niet zeker oudere. Dus het zou waarschijnlijk het beste als u deze handmatig verwijderd en gebruikt Driver Sweeper af te raken van de restjes
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Bedankt. Ik denken de laatste keer dat ik een update van deze bestuurders was op mijn oude Win98. Gelaarsd terug naar een REALLY messed up monitor. Ik kan alleen maar laten staan ... |
|
| |||
| |||
| Nou heb ik eindelijk berecht, niet kon weerstaan voor lang! Zei dat de hardware niet compatibel zijn. |
|
| |||
| |||
| Ah ik zie het probleem, filehippo ligt, 9.3 is de laatste steun LINK tot juiste
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Bedankt! Ik keek er maar niet lijken te vinden van de juiste pagina. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik moet bijwerken USB Drivers Welke Heb ik Update? | niew | Algemene programmatuurnoot Chat | 8 | De 3 juni 2009 07:58 |
| Is er een software die Scan ALLE mijn hardware en Auto zoeken + update Drivers? | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 3 | 5 mei 2009 20:36 |
| ATI Catalyst (CCC denk ik ..) is niet correct installeren | dom96 | Multimedia & Codecs | 8 | 11 feb 2009 13:55 |
| Catalyst Control Center. Da Da Da ... Boom Boom ... | CodeFreakC | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 12 Jan 2009 13:25 |
| Kan niet openen Catalyst Control Center 8.11 | grumpygamer | Multimedia & Codecs | 2 | 26 nov 2008 12:46 |
| Thread Tools | |
| |