![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har et ATI Radeon X1950 512MB kortet. Jeg forsøger at opdatere skærmdrivere og have nogle problemer. Først vil jeg hente drivere på mit skrivebord. Når jeg vælge den driver mappe og kører installationsprogrammet, det giver mig denne besked: Installationsprogrammet kan ikke fortsætte, fordi længden af den angivne bibliotekssti plus montering mappenavn overstiger 95 tegn. Forkort den ene eller begge af den angivne grænse, og prøv igen. Er der nogen har en idé om, hvad der foregår her? Please help. Thx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flytte den et andet sted gerne C: og køre den.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem med Driver Opdatering | manukes | General Hardware Chat | 3 | 2 november 2009 01:55 |
| ATI Radeon X550 skærmdriveren | Lazer08 | Multimedia & Codecs | 0 | 12 juni 2009 22:23 |
| Radeon X1950 IceQ 3 - Red Light | applelover123 | Grafikkort & Monitors | 1 | 1 juni 2009 16:39 |
| Network driver spørgsmål | CE Jones | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 17th Dec 2007 13:42 |
| ATI Radeon X1950 række | saminh | Grafikkort & Monitors | 10 | 14th Dec 2007 00:34 |
| Thread Tools | |
| |